• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Neith
    nittioett skrev 2011-01-31 16:43:43 följande:
    Magen framifrån, vecka 22+6 :) Första barnet.

Gudars vilken fin bild! Ibland blir man tokavundsjuk på er andras fina magar. Ska lägga upp en bild när jag anser att magen "ser gravid ut" :P.. Tills dess ska jag försöka lägga upp en bild på magen med kläder på.. Är ju aningens mullig sedan innan, så jag verkligen längtar tills det ser ut som en tvättäkta gravidmage även utan kläder  

Vecka 22+3

Är idag i vecka 23+1 
  • liiinaaa

Första bilden i denna tråd :)

Har bf 16/5 2011...Denna bild är från v 24 (23+3). Det växer så det knakar!

• miinellaa

magbild kommer under veckan, just nu lider jag av halsbränna *hemsk halsbränna* har köpt Losec så jag hoppas att den hjälper!

• Habbi
    miinellaa skrev 2011-01-31 19:30:16 följande:
    magbild kommer under veckan, just nu lider jag av halsbränna *hemsk halsbränna* har köpt Losec så jag hoppas att den hjälper!
    Jag har också precis börjat få hansbränna :( Glömde köpa något mot de idag..
  • miinellaa
    Habbi skrev 2011-01-31 19:46:30 följande:
    Jag har också precis börjat få hansbränna :( Glömde köpa något mot de idag..
    ja har det nu i 2 dagar o det dödar mig redan!! i HATE IT
  • Habbi
    miinellaa skrev 2011-01-31 19:50:12 följande:
    ja har det nu i 2 dagar o det dödar mig redan!! i HATE IT
    De är så jävla drygt, dock har det inte blivit jätte farligt ännu.. de går över efter jag hävt i mig två stora glas vatten. Men när de aldrig går över vill man typ bara dö!
  • FruganH
    miinellaa skrev 2011-01-31 19:30:16 följande:
    Ja, fy fasen för denna halsbränna... haft det varenda dag senaste månaden. Inte ett enda undantag. Blir så trött på skiten rent ut sagt Obestämd
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011