Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11

Hej alla fina majmammor. Alla börjar se riktigt gravida och fina ut nu :)
Vecka 28 (27+3) för mig idag. Bilden är tagen på en födelsedagsfest i helgen på 27+0. Ledsen om bilden blev lite suddig men den är tagen med en dålig mobilkamera.
Han sparkar så himla mycket nu den lille krabaten. Ibland är det jobbigt, speciellt när han ska vara och grejja uppe vid revbenen..aj! Men jag buffar tillbaka lite och trycker så brukar han ge sig efter en stund :)
Var hos BM i går och hade SF 28 cm (ligger i det övre skiktet men inom normalkurvan) och bebisens hjärtljud låg på 150 slag/minut. Han sparkade BM rakt på handen under undersökningen, sötnöten!

Och idag har jag 100 dagar till BF, snart bara tvåsiffrigt! 

Bilden är tagen vecka 26 (25+2) orkar inte ta någon ny men jag är i vecka 27 nu.
BF 7:e Maj med andra barnet. ^^

Här är min mage i vecka 25
utan tröja så känns det som att den har krymt nu när man har varit förkyld och inte ätit som man skulle men men vi tar igen det snart =) en busig bebis i går ,sparkade som en tok o rörde sig otroligt mycket !
Våran lilla syster *LA* 

Finns en till bild på bloggen www.miinellaa.bloggplatsen.se ;)
Vecka 25 (24+4) :)

Har ännu ingen bild att lägga in...
Men, ville bara fråga alla er med halsbränna om ni provat Omeprazol?
jag har haft problem med magen och halsbränna nästan hela graviditeten men efter en vecka med omeprazol så vände det, nu har jag nästan aldrig halsbränna, så skönt!
Litet tips bara
BM kan hjälpa med recept!
Fina magar ni alla har!!!