• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • jakeline
    nittioett skrev 2011-02-05 18:50:03 följande:
    kan vi inte göra en bf-lista & sätta in överst på sidan? :)
    finns en egen tråd för det här: www.familjeliv.se/Forum-2-114/m56244550.html 
    Annix 1 skrev 2011-02-05 19:17:54 följande:
    Vad roligt Habbi och talare. Då får vi se hur väl det stämmer. Min första kom 12 dagar innan bf, så en gissning är att även denna kommer lite tidigare.

Om Leon kunde önska så vill nog han att lillebror inte kommer på hans födelsedag.

Hur mår ni då?
    Jag har mått mycket bättre denna graviditet. Inte alls lika illa och med lika mycket foglossning. Denna vecka har dock halsbrännan satt in med full kraft, så jag kan få extraknäck som drake :).
    jag mådde sämre i början av denna graviditet, men nu är det ungefär samma lika. :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • tovediana

Menn, stör mig på alla som säger att man har "för" stor mage. och om hon är större än dig trots att du ligger nån vecka före? ALLA ÄR OLIKA!

• bagaren88
    Annix 1 skrev 2011-02-05 14:17:24 följande:

24+3 med andra barnet som är beräknat till 24 maj. Leon som kommer att få en lillebror är född 23 maj :).

tycker att min amge denna gång är enorm, men när jag ser andras magar så förstår jag att så inte är fallet. Min mage ligger väl inuti.

En fråga till er andra: jag brukar få som håll i hela magen när jag går. Gör ganska ont måste jag säga och det släpper oftast inte heller på en bra stund. Någon som vet vad detta kan vara? Är det håll?
    här är en till med BF 24 maj och storebror är född den 22 maj..:)
  • miinellaa
    tovediana skrev 2011-02-05 21:07:34 följande:
    Menn, stör mig på alla som säger att man har "för" stor mage. och om hon är större än dig trots att du ligger nån vecka före? ALLA ÄR OLIKA!
    precis alla e olika man kan aldrig  jämföra sig med någon annan :) jag blir lite med trött på att höra sånt. samma sak gäller barn *man kan knappt jämföra syskonen för det kan var super olika i utvecklingen. 

:)
  • talare
    bagaren88 skrev 2011-02-05 21:35:49 följande:
    här är en till med BF 24 maj och storebror är född den 22 maj..:)
    va kul! spännande med samma datum
    Annix 1 skrev 2011-02-05 19:17:54 följande:
    Vad roligt Habbi och talare. Då får vi se hur väl det stämmer. Min första kom 12 dagar innan bf, så en gissning är att även denna kommer lite tidigare.

Om Leon kunde önska så vill nog han att lillebror inte kommer på hans födelsedag.

Hur mår ni då?
    Jag har mått mycket bättre denna graviditet. Inte alls lika illa och med lika mycket foglossning. Denna vecka har dock halsbrännan satt in med full kraft, så jag kan få extraknäck som drake :).
    jag mår bra förutom ichias och lite otymplighet, fast det är väl oundvikligt
  • Ninni1990

Nyss läst ikapp denna tråd efter att ha varit borta från FL i lite över en månad.
    Jättefina magar ni fått allihopa, tänkte lägga in några bilder på min mage med, har inte lagt in någon förut så.

Magen i v.20 (19+0)

och magen i v.22 (21+4)

Idag är jag i v.23 (22+6) och har BF 5 juni efter att ha blivit tillbakaflyttad vid RUL, men hänger kvar här ändå för bebisen kan ju lika gärna komma i Maj för det :)
  • skalbagge
    tovediana skrev 2011-02-05 21:07:34 följande:
    Menn, stör mig på alla som säger att man har "för" stor mage. och om hon är större än dig trots att du ligger nån vecka före? ALLA ÄR OL
    Javisst alla är olika men vad är meningen med en magtråd om man inte ska kommentera varandras magar?
  • tovediana
    skalbagge skrev 2011-02-06 08:50:13 följande:
    Javisst alla är olika men vad är meningen med en magtråd om man inte ska kommentera varandras magar?
    det är inte så roligt att hela tiden få höra hur andra jämför sig med en :(
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011