• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa
    werkestam skrev 2011-02-16 10:33:10 följande:

Vi fick göra ett 4D UL för skoj skull efter att BM tittat på tappen, vilken fantastisk BM!!! :):):) Tappen var 2.8-2.9 men tillräckligt för att vi förmodligen ska få åka hem under dagen! YEEEEIII!!! Bebis bråkade lite och vände sig hela tiden bortåt men vi fick en fin bild på ansiktet iaf :) Kanske svårt att se om man inte får det utpekat för sig men VI ser världen vackraste pyr!! 25+3

Nää men  vilken bra bild ni  fick!!! helt perfekt, mysigt o kunna titta på bebisen varje dag :D va skönt att ni mår bra o får åka hem ! ta det lugnt nu ,inga mer måste fixande! VILA VILA :)
    kram
  • EvaChristina

werkestam -. guu så fin bild! :) Tänk att de är så klara nu. Skulle också vilja göra sånt 4D-ul. Vad häftigt att man kan se så bra. Lycka till nu efter hemkomsten. Måste kännas jätteskönt.

• mammaE2011

Jag är i vecka 28+1 idag och min bebis ligger fortfarande "vågrätt". Hur länge kommer den kunna göra det? När lägger den sig "lodrätt"? Någon som vet?

• jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-02-17 09:44:53 följande:
    Jag är i vecka 28+1 idag och min bebis ligger fortfarande "vågrätt". Hur länge kommer den kunna göra det? När lägger den sig "lodrätt"? Någon som vet?
    de vänder sig väl nedåt efter v 30 någongång... kanske senare till och med. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • mammaE2011
    jakeline skrev 2011-02-17 10:50:00 följande:
    de vänder sig väl nedåt efter v 30 någongång... kanske senare till och med. 
    jo men är det inte mest normalt att bebisen ligger lodrätt, dvs med huvudet uppåt innan den ska vända sig med huvudet neråt? Bebisens huvud ligger nu i min högra midja och fötterna vid min vänstra midja :s
  • jakeline
    mammaE2011 skrev 2011-02-17 11:38:12 följande:
    jo men är det inte mest normalt att bebisen ligger lodrätt, dvs med huvudet uppåt innan den ska vända sig med huvudet neråt? Bebisens huvud ligger nu i min högra midja och fötterna vid min vänstra midja :s
    vet faktiskt inte vad som räknas som normalt. Min ligger på diagonalen nu... det sparkas på vänstra revbenen högt upp och buffas i högra ljumsken... den vad som är fötter och händer, det är ju en annan fråga... :P tror att de snurrar runt rätt bra innan de fixerar sig nedåt faktiskt. 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • amisej

V.27 idag wohoooo... E det bara jag som tycker att tiden går såååå himla fort.

Shit börjar få panik, har bara beställt vagn och bilbarnstol. Mycket ska köpas och fixas här hemma. Efter helgen så börjar vi renovera barnrummet :D

Baby

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011