• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Baby Boo

Vecka 26, 25+3

På tal om att bebisen ligger sidledes; jag har till och från känslan av att min lillkille ligger med benen nedåt och sparkar mig mot slidväggen alternativt lite bakåt, mot rumpan så att säga. Brukar de "stå" upprätt?
  • FrökenLM

Nu har vi gått in i vecka 27... och jag kan bara hålla med nån som skrev tidigare, det känns verkligen som att tiden rusar fram!! Tänk, snart är det maj!Solig
  • tovediana
    Baby Boo skrev 2011-02-17 13:54:50 följande:
    Vecka 26, 25+3

På tal om att bebisen ligger sidledes; jag har till och från känslan av att min lillkille ligger med benen nedåt och sparkar mig mot slidväggen alternativt lite bakåt, mot rumpan så att säga. Brukar de "stå" upprätt?
    lilla vännen, jag tycker det ser ut som ärr på din mage, eller är det bristningar som uppstått nu under grav?
  • Baby Boo
    tovediana skrev 2011-02-17 15:45:59 följande:
    lilla vännen, jag tycker det ser ut som ärr på din mage, eller är det bristningar som uppstått nu under grav?
    Det stämmer att det är ärr, gamla, men jag försöker se dem som kamoflauge för eventuellt kommande bristningar Flört
  • hellish89
    Baby Boo skrev 2011-02-17 13:54:50 följande:
    Vecka 26, 25+3

Jag känner många gånger att min lille pojk sparkar nedåt, eller så boxar han jäkligt hårt:P 
    Men jag tror de kan ligga på alla håll fortfarande, finns ju en del plats kvar därinne :)  
  • glit
    Baby Boo skrev 2011-02-17 16:03:07 följande:
    Det stämmer att det är ärr, gamla, men jag försöker se dem som kamoflauge för eventuellt kommande bristningar Flört
    ^^
  • tovediana
    hellish89 skrev 2011-02-17 16:34:11 följande:
    Jag känner många gånger att min lille pojk sparkar nedåt, eller så boxar han jäkligt hårt:P 
    Men jag tror de kan ligga på alla håll fortfarande, finns ju en del plats kvar därinne :)  
    det gör så ONT när han sparkar nedåt :(
  • tovediana
    hellish89 skrev 2011-02-17 18:02:13 följande:
    Ja!! Speciellt när han kommer rakt på blåsan! Du viker jag mig nästan dubbel ibland! :/ 
    MM verkligen! typiskt killar :P
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011