• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011
    enmandel skrev 2011-02-18 09:10:44 följande:
    Gått in i en ny vecka nu.. ska försöka göra såna här bilder där det står på, så har man dom kvar sen så ser man direkt vilken vecka o så:)

Jag måste bara kommentera din navel - absolut inte för att vara elak, jag menar inget illa! - men din gravidmage med den naveln liknar den gravida Barbiedockan jag hade när jag var liten, (en sån docka man kunde vrida magen så fanns där en liten bebis man kunde ta ut och lägga i en pytteliten sele och hänga som ett halsband runt halsen) :D . Tycket det är lite roligt :D
  • tovediana
    enmandel skrev 2011-02-18 09:10:44 följande:
    Gått in i en ny vecka nu.. ska försöka göra såna här bilder där det står på, så har man dom kvar sen så ser man direkt vilken vecka o så:)

Vad kul! Du är nog den första jag ser som bär bebisen lika lågt som mig :)
  • mde
    mammaE2011 skrev 2011-02-18 11:04:05 följande:
    Jag måste bara kommentera din navel - absolut inte för att vara elak, jag menar inget illa! - men din gravidmage med den naveln liknar den gravida Barbiedockan jag hade när jag var liten, (en sån docka man kunde vrida magen så fanns där en liten bebis man kunde ta ut och lägga i en pytteliten sele och hänga som ett halsband runt halsen) :D . Tycket det är lite roligt :D
    Haha jag vet vilken docka du menar.. inte alla som har en barbienavel!:)

tovediana skrev 2011-02-18 11:21:17 följande:
    Vad kul! Du är nog den första jag ser som bär bebisen lika lågt som mig :)
    Kul o inte vara ensam om det :P
  • Maryveken

Nyss varit på koll igen, tappen har slutit sig och är nu strax över 3cm!!! Så den har ökat med en centimeter sen i helgen. Känns otroligt skönt. Jag får fortfarande inte röra mig mer än mellan toan och soffan fram till v30 men det gör inte så mycket längre. Jag har ju precis köpt ett nytt spel! :) Fick även Bricanyl utskrivet.

25+5

• hellish89
    werkestam skrev 2011-02-18 12:15:15 följande:
    Nyss varit på koll igen, tappen har slutit sig och är nu strax över 3cm!!! Så den har ökat med en centimeter sen i helgen. Känns otroligt skönt. Jag får fortfarande inte röra mig mer än mellan toan och soffan fram till v30 men det gör inte så mycket längre. Jag har ju precis köpt ett nytt spel! :) Fick även Bricanyl utskrivet.

25+5
    Vad skönt att det går åt rätt håll :) 
  • jakeline
    werkestam skrev 2011-02-18 12:15:15 följande:

25+5
    vad skönt att höra! ta det lugnt och njut av spelet! :P 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • Lello83

Vecka 30 nu!! Skrattande +10 kg i vikt och inte en bristning så långt ögat når.. Flört

• qouix

Ser skillnad när jag ser på vissa av era magar att man bär bebisen högt 
    eller lågt... jag får nog säga att jag har en ganska hög mage va...
    I alla fall vecka 30 idag! (29+0)Solig

Och jag som så sent som igår undrade när tusan
    jag skulle få känna på en sammandragning eller förvärk..jojo
    idag kom det nåt när höll på och bytte sängkläder...
    kändes som mensvärk nedre delen av magen och
    magen blev stenhård... vad var det, en förvärk va?

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011