• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • skalbagge
    Lello83 skrev 2011-02-18 14:49:35 följande:
    Vecka 30 nu!! Skrattande +10 kg i vikt och inte en bristning så långt ögat når.. Flört

Samma här, vecka 30 och + 10 kg och inte minsta lilla bristningSkrattande
  • Lello83
    skalbagge skrev 2011-02-18 19:35:47 följande:
    Samma här, vecka 30 och + 10 kg och inte minsta lilla bristningSkrattande
    Härligt för oss!! =)
  • Lello83
    hellish89 skrev 2011-02-18 16:21:17 följande:
    Lyxigt värre med inga bristningar ;P 
    Jo lite lyxigt äre allt.. ;)
  • peach85

V. 27+4. Ganska stor mage, ligger lite över kurvan. Än så länge inga bristningar =0)
  • miinellaa

måste ba fråga lite om järntabletter, jag har super bra järnvärde men bm tyckte att ja kunde äta 1 eller 2 gånger i veckan så det finns extra till mig :)

jag åt med min son NIFEREX men fick sluta med dom för dom gjorde mig otroligt hård i magen och jag provade med denna bebis med , men ICKE funkar inte,

Vilka käkar ni? :)

• tovediana
    miinellaa skrev 2011-02-18 21:16:41 följande:
    måste ba fråga lite om järntabletter, jag har super bra järnvärde men bm tyckte att ja kunde äta 1 eller 2 gånger i veckan så det finns extra till mig :)

jag åt med min son NIFEREX men fick sluta med dom för dom gjorde mig otroligt hård i magen och jag provade med denna bebis med , men ICKE funkar inte,

jag tar inget extra järn förrutom det som är i "kvinna"-vitaminerna, för gravida :)
  • miinellaa
    tovediana skrev 2011-02-18 21:26:08 följande:
    jag tar inget extra järn förrutom det som är i "kvinna"-vitaminerna, för gravida :)
    ok jag tar inga mitt val kvinna-vitaminer. :)
  • FrökenLM
    miinellaa skrev 2011-02-18 21:16:41 följande:

Jag har också bra värde, men min barnmorska rekommenderade mig ändå att börja med Niferex för att det ska fortsätta så... Har hört många bekanta som inte klarar av dom, men peppar peppar, så funkar det rätt bra för mig än så länge! Har inte fått några problem och har nu käkat dom i två veckor...

Vet inte vad det finns för alternativ alls, första graviditeten och man är ju inte jätteinsatt direkt Flört Du får kolla upp vilken mat som är järnrik och äta mycket av det kanske...
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011