• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Tiiinaa
    EvaChristina skrev 2011-02-20 11:13:32 följande:

En bild från igår morse. Vecka 28+4.

Vilken fin mage eva-christina! Min är täckt av ett tunt lager (mörkt) hår, min pälsmage som jag säger. Fick min ludenhet redan i vecka 20...så lite avundsjuk är jag på din lena, rena och fina :P
  • Tiiinaa

Vecka 30+1.

Har börjat få lite halsbränna :( Men den går över om jag dricker ett glas samarin än så länge..

• EvaChristina
    Tiiinaa skrev 2011-02-20 12:05:58 följande:
    Vilken fin mage eva-christina! Min är täckt av ett tunt lager (mörkt) hår, min pälsmage som jag säger. Fick min ludenhet redan i vecka 20...så lite avundsjuk är jag på din lena, rena och fina :P
    Oj, tack , vad snällt sagt Får se hur länge den är så ren, räknar på något sätt med att bristningar dyker upp nu när som helst. Har fått lite på brösten redan.
    Vad lustigt med "pälsen" förresten, har hört flera som får det, undrar vad det beror på...
  • tovediana
    EvaChristina skrev 2011-02-20 14:25:15 följande:
    Oj, tack , vad snällt sagt Får se hur länge den är så ren, räknar på något sätt med att bristningar dyker upp nu när som helst. Har fått lite på brösten redan.
    Vad lustigt med "pälsen" förresten, har hört flera som får det, undrar vad det beror på...
    "pälsen" beror på hormoner Guld i mun
  • skalbagge

Här kommer min mage vecka 30Glad. Nu börjar den bli riktigt stor!!!

Inga bristningar ännu och de tackar man för!!!
  • qouix
    tovediana skrev 2011-02-20 14:53:34 följande:
    "pälsen" beror på hormoner Guld i mun
    Haha, ja bebisen fryser ju så det är ju skitbra om man får päls på magen så håller man värmen Flört
  • tovediana
    qouix skrev 2011-02-20 16:33:10 följande:
    Haha, ja bebisen fryser ju så det är ju skitbra om man får päls på magen så håller man värmen Flört
    haha ja. dock rakar jag min "päls" för det är typ svarta och grova hårstrån, haha
  • Tiiinaa
    tovediana skrev 2011-02-20 18:46:46 följande:
    haha ja. dock rakar jag min "päls" för det är typ svarta och grova hårstrån, haha
    Jag gillar INTE det håriga, men magen gillar jag ju eftersom det ligger en bebis där i, men att raka den vågar jag inte, är rädd att det ska bli värre... De flesta jag pratat med säger dock att håret försvinner ett par dagar efter förlossningen så det är ju skönt att veta.
  • mammaE2011

jag noppar bort min "raggarsträng" med pincett ... :O

• tovediana
    mammaE2011 skrev 2011-02-21 09:28:09 följande:
    jag noppar bort min "raggarsträng" med pincett ... :O
    haha pain eller? Skrattande
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011