Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Alla barn fixerar sig inte och så länge dom ligger med huvudet ner gör dom ingenting!
Dom vill veta hur långt ner dock, om dom e rörliga ruckbara eller fixerade när/om vattnet går.
För om huvudet fortfarande är rörligt när det händer kan det hända att navelsträngen kommer iklämm när den åker ner..
Min son fixerade sig aldrig och det gick hur bra som helst.
Denna lilla skrutt har huvudet ner men är fortfarande rörlig så jag tror inte hon kommer att fixera sig heller.
En kompis son låg med rumpan ner och hon var på vändningsförsök i v 36 men han vände om igen efter några dar
så det blev kejsarsnitt där.
Ja, och då går jag in i vecka 36 nu då!! 35+0 idag! 
Var hos bm i onsdags å allt såg bra ut, bebis låg neråt men var inte fixerad,
men det behövde den inte göra sa hon..
Hon sa att det beror på bebis och på mammans bäcken om bebisen fixerar sig eller inte...
...fast än jag inte tyckt magen sjunkit så mycket än så har det börjat bli 3-4 gånger upp och kissa på nätterna nu för tiden... men bra övning tänker jag, för sen när bebis kommer ut så blir det nog ännu mer upp och springa på nätterna..
Men nu är det inte långt kvar!! Längtar mer och mer för varje dag!

Satt och tittade lite bland mina !magbilder" och jisses vilken skillnad!!
Haha, kommer man någonsin att se ut sådär igen!!
Helt sjukt vad kroppen ändras, på bilden i vecka 7 tyckte jag att det putade rejält och var i full färd med att köpa mamma byxor... haha..om jag då bara visste...
jaja....men antar att det är bye bye magrutor och hej till sladdrig mamma-mage....

V 32+2
Finns fler bilder på bloggen för er som vill se, vill inte bomba denna tråden allt för mycket. 

qouix - nej du här ska det kämpas för att få tillbaka den platta magen
Jag vill leva i min värld där jag kommer få tillbaka min kropp efter förlossningen! Självklart inte på en gång men efter några månaders träning så!
Jag vill leva i min värld där jag kommer få tillbaka min kropp efter förlossningen! Självklart inte på en gång men efter några månaders träning så!
Ja.. man får ju hoppas att det blir så...
Skulle inte vara så kul att få hängbuk vid 24 års ålder 
Då får vi starta en magbildstråd efter BF - "Vägen tillbaka till plattmage"