Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Jag kan inte se bilderna, förstår inte varför...
Det är bara ett kryss istället för bild, även när det ska vara en smiley. Någon som har någon idé?
Hej
Härligt med en sådan här tråd
Kul att se att det är fler som redan börjat få mage. Min syns inte för andra ännu, för mycket bilringar innan
Men jag känner det på formen och kläderna. Är i v 12+6 idag med barn nr 2. Längtar efter den "riktiga" bebismagen så man kan stoltsera lite...nu ser den mest pluffsig ut.
Lovar att ta en bild och lägga upp när den börjar ta form på riktigt
Jag kan inte se bilderna, förstår inte varför...
Det är bara ett kryss istället för bild, även när det ska vara en smiley. Någon som har någon idé?
Jag kan inte heller se bilderna, bara kryss.. Vet inte varför det blir så eller hur man löser det??
Men på texten förstår jag ju att ni redan börjar få lite mage! Själv är jag inne i 22:a veckan och än så länge syns det knappt att det är någon bebismage.
finamagar, redan! jag är i vecka 13 och syns inte alls nåt än, förra gången kom magen kanske lite i vecka 22-23 först och kunde ha vanliga kläder nästan hela graviditeten. får se nu
Jättefina magar, hoppas min oxå blir lite mer synlig snart ![]()
åh vilken kul tråd!
själv är ja i v 9+1 och det syns inte mycket än:) är beräknad den 30 maj..
återkommer med bild när det blir aktuellt:)
kram
Om man inte ser bilderna brukar det hjälpa att spara tråden som favorit och sen titta på den ifrån favoriterna.
Fråga mig inte varför...
jag ska med ha i Maj den 17 har jag Bf . här är min bild på magen i veck 12 (11+) väntar mitt andra barn