Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
här kommer min mage!! Tagen i morse innan frulle... v 15 idag!!!!!!! 

Åh, vad fina magar ni har allihop, på mig syns det ingenting än, men lovar att lägga in en bild så fort det börjar synas! Spännande det ska bli att följa alla växa från så här tidigt. Kanske ska knäppa en bild iaf, och visa sambon och fråga honom om det syns...
Vi väntar vårt första, kring den 25 maj, härligt med en liten bebis när sommaren kommer. Längtar så. Har ni berättat för alla än, vi väntar fortfarande, vill njuta av det här en stund till själva. Ska berätta lagom till första advent, som en tidig julklapp. Men det är svårt då våra släkter är så utspridda, eller ja, min iaf, vi bor i samma stad som hans familj, men min bor 65mil härifrån, och vill gärna vara i samma rum som min mamma när jag berättar att hon ska få barnbarn för första gången.
Åh så mycket fina magar! Jag går in i vecka 16 i helgen då ska jag ta en ny bild :)
Vad kul att det börjar komma upp fler och fler magar :D Mysigt!
Längtar tills min mage börjar bli STOR :)

Hej!
Vad fina magar alla har! 
Jag hoppar också in här!
Jag tycker att min mage har blivit stor så tidigt (fösta barnet). Blir orolig över att det är fler än en bebis där inne...
Någon annan som börjar få svårt att dölja putmagen?
Lägger in två bilder. En från dagen då vi fick vårt plus (v.5) och en från idag (v.13)

Hej alla magar!! Här kommer min mage som typ exploderat senaste dagarna. Vecka 16

Oj va skoj o se så många magar. Jag har bf 10 april men har inte haft i närheten av era. Men så fina!! Får se när min gravid mage dyker upp idag vecka 19.

Detta är mitt första barn.