• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa
    Lantbon skrev 2010-10-31 20:32:32 följande:
    Ja...det är andra barnet. Lilleman blev två för ett par veckor sedan. Jag mår ganska bra. Trötthet och illamående (inga kräkningar) har lagt sig. De senaste dagarna har jag fått halsbränna på kvällarna. Lite tidigt tycker jag, kom senare med sonen.
    Hur mår du själv?
    jo da ja mår bra. piggare för varje dag som går. illamåendet har med lugnat sig, kräktes  mycket men nu är det okej.
  • Tiiinaa

Ja jag hittade hit till tråden igen :) Här kommer en ny magbild på min mage. Vecka 15!
    (bry er inte om de vackra deodorantfläckarna)

• Caiiiza

Hoppar in här!
    Bf 2a maj :) Vecka 14
    Skönt att se att inte jag är den enda med mage tidigt! Folk försöker lura i mig att jag har 2 där inne :p
  • Tiiinaa

Caiiiza: Fin mage, är det din andra?

Detta är min första graviditet och jag VET att det bara är en därinne :) Jag känner som en hård rund boll strax under naveln när jag ligger ner så nog kan man få mage så här tidigt och ända "bara" vänta en bebis.

• EmOtob

V 12 - Andra barnet   BF 24 Maj
  • miinellaa
    EmOtob skrev 2010-11-02 09:51:37 följande:

där kom du med :D  va Kul :D:D:D
  • Lantbon
    EmOtob skrev 2010-11-02 09:51:37 följande:
    Wow.....ännu en med en fin mage! Jag måste ta mig i kragen och få in den där bilden
  • Lello83

Åh va roligt med en magbildstråd.. Jag hoppas åxå in här.. väntar mitt första barn.. beräknad 7 maj 2011

Taget igår v.14 (13+1)
    .. =D
  • Hiavatha

Oj, en del här ser ju faktiskt ordentligt gravida ut! Flört Tycker det är så olika beroende när på dagen man tar fotot.

Här e min i v 12+5, första barnet:

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011