• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa
    Hiavatha skrev 2010-11-02 16:23:35 följande:
    Oj, en del här ser ju faktiskt ordentligt gravida ut! Flört Tycker det är så olika beroende när på dagen man tar fotot.

Här e min i v 12+5, första barnet:

sant och med andra barmet visar sig magen fortare :D den här tråden är bäst * hahah
  • Hiavatha

Ja, jättekul att se andras magar! Men jag vill gärna att det ska synas på riktigt snart! Jag känner knappt av i övrigt att jag e gravid (jag har dock bild- och ljudbevis från ultraljuden). Har säkert tagit nästan 10 magbilder redan, för att se om man kan se någon skillnad vecka till vecka, men icke! He he. Jag var inte trådsmal från början, men ändå...  Några få jeans är inte så bekväma pga lite svullnad, så det blir mest leggings. Glad

• EmOtob
    miinellaa skrev 2010-11-02 10:09:17 följande:
    där kom du med :D  va Kul :D:D:D
    jajjemän :)
  • miinellaa
    EmOtob skrev 2010-11-02 17:06:56 följande:
    Fina magar vi har allaSolig
    ahahha jaaaaaaaaaaa :D
  • Emmagumsan

Taget 10+1.. andra barnet, med första såg jag ut såhär i v 18. ser att det är fler som tidigt har stora magar. :) härligt!!! svärmor frågade om det var gravidmagen som syntes, för så tidigt syns det väl inte sa hon.. dahh sån mage hade jag inte för 2 månader sen :S

Alltså
  • Mademoiselle

Shit vilka fina magar ni har!

Jag har BF 14 maj (och är alltså i mitten av vecka 13 nu) och det syns inte överhuvudtaget förutom att min mage möjligtvis kanske ser lite "sladdrig" ut. Jag är rätt smal och har gått upp ett kilo så jag misstänker att det egentligen kanske inte är så utan bara jag som desperat försöker se någon förändring på min kropp. Glad Eftersom jag inte ännu har berättat på jobbet så är jag dock egentligen ganska tacksam för att det inte syns.

• liiinaaa

Vilken härlig tråd!! :) Jag väntar mitt första barn 4 maj 2011..

v 14 :)
  • MrsB

Fjärde graviditeten och Tjockis på Tjocken också...men de syns ju ändå liiite ;)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011