• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • supergrl

Jag är i vecka 12 med andra barnet och jag hade nästan förväntat mig att det skulle synas nåt nu, men det syns inget och det känns inte ens om jag klämmer lite....enda jag märker med magens storlek är att den är flobbigare och mer svullen än vanligt. Inget som lämpar sig på bild alltså...

• Fridayyy

Har ni berättat ex på jobbet? Jag gör allt för att dölja min svullna mage. Jag har alltid haft lite mage men nu är den så svullen ibland, känner mig jättetjock och döljer med långa skjortor och så. Inget som sitter åt för jag har inte berättat på jobbet än. Är i v.11-12 nåt.

• miinellaa
    Fridayyy skrev 2010-10-29 16:49:23 följande:
    Har ni berättat ex på jobbet? Jag gör allt för att dölja min svullna mage. Jag har alltid haft lite mage men nu är den så svullen ibland, känner mig jättetjock och döljer med långa skjortor och så. Inget som sitter åt för jag har inte berättat på jobbet än. Är i v.11-12 nåt.
    jag jobbar inte så det finns inget att dölja :D 
  • miinellaa
    supergrl skrev 2010-10-29 16:44:57 följande:

Jag är i vecka 12 med andra barnet och jag hade nästan förväntat mig att det skulle synas nåt nu, men det syns inget och det känns inte ens om jag klämmer lite....enda jag märker med magens storlek är att den är flobbigare och mer svullen än vanligt. Inget som lämpar sig på bild alltså...

hm ja våra kroppar är så olika hos vissa syns det  redan och hos vissa dröjer det ett par verckor till =)
  • Lantbon

Så skönt att se att fler har ganska så rejäla bullar på magen redan i v11-12. Mina vanliga byxor sitter alldeles för tight om magen, och med mammabyxor känns det som magen är jättestor. Ska ta en bild och lägga upp imorgon (hoppas jag).
    Är i v 14 (13+3) och har berättat för alla berörda...kan väl säga att det är offentligt nu

• miinellaa
    Lantbon skrev 2010-10-30 21:31:35 följande:
    Så skönt att se att fler har ganska så rejäla bullar på magen redan i v11-12. Mina vanliga byxor sitter alldeles för tight om magen, och med mammabyxor känns det som magen är jättestor. Ska ta en bild och lägga upp imorgon (hoppas jag).
    Är i v 14 (13+3) och har berättat för alla berörda...kan väl säga att det är offentligt nu
    Vaa  roligt :D grattis  =)) hur känenr du dig ?
    2 barnet då elle
  • fliona
    miinellaa skrev 2010-10-29 12:58:06 följande:
    tack :D  hur  mår du da :D är det ditt  första barn eller, ja klart du ska lägga upp en bild :D kram
    ja jag mår bra nu efter att jag fått medicin mot mitt illamående, går ju in i vecka 13 på tisdag. Och magen har nu börja ändra form. =) jo ska be min man ta en bild på magen på tisdag då jag går in i vecka 13. =)
  • fliona
    miinellaa skrev 2010-10-29 12:58:06 följande:
    tack :D  hur  mår du da :D är det ditt  första barn eller, ja klart du ska lägga upp en bild :D kram
    glömde detta är mitt 3:e barn..=)
  • miinellaa
    fliona skrev 2010-10-31 13:44:49 följande:
    ja jag mår bra nu efter att jag fått medicin mot mitt illamående, går ju in i vecka 13 på tisdag. Och magen har nu börja ändra form. =) jo ska be min man ta en bild på magen på tisdag då jag går in i vecka 13. =)
    Okej ja går in i veck 13 imorgon (12+)
  • Lantbon
    miinellaa skrev 2010-10-31 09:25:31 följande:
    Vaa  roligt :D grattis  =)) hur känenr du dig ?
    2 barnet då elle
    Ja...det är andra barnet. Lilleman blev två för ett par veckor sedan. Jag mår ganska bra. Trötthet och illamående (inga kräkningar) har lagt sig. De senaste dagarna har jag fått halsbränna på kvällarna. Lite tidigt tycker jag, kom senare med sonen.
    Hur mår du själv?
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011