Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Jag är i vecka 12 med andra barnet och jag hade nästan förväntat mig att det skulle synas nåt nu, men det syns inget och det känns inte ens om jag klämmer lite....enda jag märker med magens storlek är att den är flobbigare och mer svullen än vanligt. Inget som lämpar sig på bild alltså...
Har ni berättat ex på jobbet? Jag gör allt för att dölja min svullna mage. Jag har alltid haft lite mage men nu är den så svullen ibland, känner mig jättetjock och döljer med långa skjortor och så. Inget som sitter åt för jag har inte berättat på jobbet än. Är i v.11-12 nåt.
Jag är i vecka 12 med andra barnet och jag hade nästan förväntat mig att det skulle synas nåt nu, men det syns inget och det känns inte ens om jag klämmer lite....enda jag märker med magens storlek är att den är flobbigare och mer svullen än vanligt. Inget som lämpar sig på bild alltså...
Så skönt att se att fler har ganska så rejäla bullar på magen redan i v11-12. Mina vanliga byxor sitter alldeles för tight om magen, och med mammabyxor känns det som magen är jättestor. Ska ta en bild och lägga upp imorgon (hoppas jag).
Är i v 14 (13+3) och har berättat för alla berörda...kan väl säga att det är offentligt nu