• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • MamaJay
    mammaE2011 skrev 2011-05-06 11:40:43 följande:

3 maj kom vår bebis och det blev en flicka :) kom hem igår. uppdaterar bara här nu, får läsa igenom det jag missat när jag har mer tid :) kan skriva attt trotts hon var fullgången, vecka 38+6 så vägde hon bara 2425g så nu är det ersättning var 3dje timme dygnet runt plus amning däremellan. men hon är pigg och äter bra :) hon vägdes igår och hade endast gått ner 25g :)
    GRATTIS!!! :D
  • FruMadde4barnTätt

åh så söta bebisar! grattis!

• Milleman

grattis mammaE2011 Skrattande

jag vill också ha bebis!!!!!!!! kan idag inte stå upp för att det trycker på så mycket... borde det inte vara på g? har dessutom sovit 10 timmar inatt, var sen vaken i 2 timmar sen somnade jag 2 timmar till Tungan ute

• Glad och nyttig

Grattis mammaE2011!!

Vad roligt med en liten tjej i tråden. Hoppas att ni mår bra!

• amisej

Kom hem nyss vart och handlade på Ica. Full proppat som vanligt en fredags ef.m och vad händer ju jag får världens värk mellan bena. Bäckenet. Alltså de typ låste sig. Kunde knappt gå fick luta mig mot vagnen.
    Typiskt mig o min man som tycker allt e roligt typ så båda börjar ap skratta medans tårarna forsar på mig hihi
    Ialla fall de tog sig sin tid och komma ut ur affären, in i bilen och raka vägen hem.

Har tatt en Alvedon. De gör fortfarande ont men inte lika mycket.
    Är det någon som vet vad de kan bero på?
    Tur att jag hade trosskydd för tror de kom lite kiss i affären med.
    Eller kan det ha varit vattnet som gick?!

• Milleman
    amisej skrev 2011-05-06 18:16:37 följande:
    Kom hem nyss vart och handlade på Ica. Full proppat som vanligt en fredags ef.m och vad händer ju jag får världens värk mellan bena. Bäckenet. Alltså de typ låste sig. Kunde knappt gå fick luta mig mot vagnen.
    Typiskt mig o min man som tycker allt e roligt typ så båda börjar ap skratta medans tårarna forsar på mig hihi
    Ialla fall de tog sig sin tid och komma ut ur affären, in i bilen och raka vägen hem.

man kan ju hoppas att det var nån rejäl förvärk elelr så... men du har inte foglossning? eftersom du skriver att det låste sig. det gör ju foglossning...
  • miinellaa
    mammaE2011 skrev 2011-05-06 11:40:43 följande:

3 maj kom vår bebis och det blev en flicka :) kom hem igår. uppdaterar bara här nu, får läsa igenom det jag missat när jag har mer tid :) kan skriva attt trotts hon var fullgången, vecka 38+6 så vägde hon bara 2425g så nu är det ersättning var 3dje timme dygnet runt plus amning däremellan. men hon är pigg och äter bra :) hon vägdes igår och hade endast gått ner 25g :)
    Ååååå! grattis till er! jätte söt liten bebis !! :D
    nu längtar man ännu mer
  • miinellaa
    amisej skrev 2011-05-06 18:16:37 följande:

nog dax snart för din del :) hahaha
  • miinellaa

Borde starta en tråd för oss alla efter FL oxå! manblir juh nyfiken hur allas bebisar ser ut o hur utv sker osv :D

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011