Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Ja,det skulle vara kul att höra hur det går för alla. Själv har jag haft förvärkar sen v34. Vaknade v39+1 och fick en kraftig värk som höll i 5 min när jag gick upp vid 8. Vid 9 ringde jag fl då jag fick regelb värkar med en min mellanrum. De tyckte jag skulle avvakta eftersom jag kunde prata under tiden så var de nog inte så starka. Ringer barnvakt o mannen (45min bort). Värkarna kommer varannan min är ca en min långa och rejält kraftiga så jag kan bara ligga på soffan. 2,5 åringen fattar inte riktigt vad som händer. Ringer fl igen som beslutar att skicka en ambulans. Kl är då ca 9:30. Syster kommer 9:55 o mannen 5 min senare. Ambulansen kommer ca 10:15 och 10:30 är lilla Emma född på soffan hemma
Vattnet gick aldrig utan hon föddes med segerhuva.
Kan tillägga att slemproppen hade gått i omgångar under dagarna innan.
Det var min förlossning det
Lägger upp en bild på prinsessan senare.
Lycka till alla ni andra!
Jaha jag som hoppats på att inte behöva lägga in en bild till men här kommer den...
Magen i vecka 41 (40+1) Hade BF den 5:e maj och idag är det den 7:e maj och bebisen är fortfarande i magen istället för i min famn..
Grattis till er som fått era små älsklingar...Min verkar ta tid på sig..
Slemproppen har iaf gått..och lite små molande mensvärk har jag...men inga värkar, nästan inga sammandragningar utan bara en stor bebis i en stor mage..

Jag vill ha bebisen utanför magen nu 
Grattis Lantbon
Lät ändå som en bra förlossning, en sån vill jag gärna ha!
Här är magbild som vi tog i vecka 39+2...
Jag har BF imorgon. Det håller på att låta i min mage, som när man druckit massor med vatten och det liksom klunkar och rinner vatten. Är det fostervattnet jag hör?

Lät ändå som en bra förlossning, en sån vill jag gärna ha!
37 fulla veckor på söndag, räknas som fullgången då, skönt!

Lantbon: Waow vilken räserförlossning. Skönt att det gick bra.
Grattis till lilla sessan
Idag gick jag in i vecka 40 (39+0) MYCKET förvärkar och några riktiga värkar så får se när vår sessa vill komma. Själv fyller jag år imorgon så vem vet, jag kanske får en extra födelsedagspresent

10 dagar kvar.. 25kilo plus =P