• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Habbi
    qouix skrev 2011-05-09 15:26:38 följande:
    Igår kväll kom vår lilla skatt till världen! Det var en "liten" kille (4250g o 54 cm) Emil som gömt sig där inne och kom på BF+3 efter 12 timmar på förlossningen..det startade hemma med värkar som kom med 10 minuters mellanrum och vi åkte in efter 4 timmar när värkarna kom med 4 minuters mellanrum..

Men att bli förälder är ju helt fantastiskt! vi är så lyckliga och bara svävar fram på fluffiga moln här på BB.. Längtar tills vi får komma hem och prova allt man gått och längtat efter att få använda..
    GRATTIS! {#emotions_dlg.flower}
  • Glad och nyttig

Grattis qouix till er lilla Emil!

• Lello83

I söndags kom vår lille prins ut.. 4 kg och 54 cm lång.. en lång 30 timmars förlossning med enorma smärtor tog alla mina krafter.. men vi är hemma nu och mår under omständigheterna bra! =)

• jakeline
    Lello83 skrev 2011-05-09 20:32:07 följande:
    I söndags kom vår lille prins ut.. 4 kg och 54 cm lång.. en lång 30 timmars förlossning med enorma smärtor tog alla mina krafter.. men vi är hemma nu och mår under omständigheterna bra! =)
    grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • sarasessi

Grattis till er som fått era små! Jag är allt bra avundsjuk! Går och väntar och längtar och är så otålig!

Vecka 40 (39+0)
    Bf på söndag den 15 maj :) Nästan 25 kg plus :(

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011