• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • LiiLo
    sarasessi skrev 2011-05-09 23:03:03 följande:
    Grattis till er som fått era små! Jag är allt bra avundsjuk! Går och väntar och längtar och är så otålig!

Vecka 40 (39+0)
    Bf på söndag den 15 maj :) Nästan 25 kg plus :(

Va kul...vi har samma bf datum:)
  • LiiLo
    käärlek skrev 2011-05-10 09:55:55 följande:
    Jag har också BF den 15e!!
    Bara 5 dagar kvar idag!! <3
    Wiii...jaa äntligen snart dags! Vad man längtar nu :)
  • Längtans Stina

BF idag.

Hallå bäbisen! Kom gärna ut nu. Men så lugnt och stilla som det känns så kommer det verkligen inte att komma ut någon liten unge idag.

• sarasessi

Liilo och käärlek: Vad kul :) Då får vi se vem lill* som kommer först. Hade varit skönt att veta när den kom så att man slapp vara så otålig. Nu går man ju bara och väntar och känner efter. Kanske får man vänta 2-3 veckor till. Jag gissar iaf på att min kommer nästa lördag den 21 maj :)  

• peach85

BF 16e maj! Känns som man ska spricka nu!!  Håller tummarna att vi alla slipper gå över tiden.
    Stort GRATTIS till alla som fått sina små! Hjärta
  • tovediana
    qouix skrev 2011-05-09 15:26:38 följande:
    Igår kväll kom vår lilla skatt till världen! Det var en "liten" kille (4250g o 54 cm) Emil som gömt sig där inne och kom på BF+3 efter 12 timmar på förlossningen..det startade hemma med värkar som kom med 10 minuters mellanrum och vi åkte in efter 4 timmar när värkarna kom med 4 minuters mellanrum..

Men att bli förälder är ju helt fantastiskt! vi är så lyckliga och bara svävar fram på fluffiga moln här på BB.. Längtar tills vi får komma hem och prova allt man gått och längtat efter att få använda..
    åååh :) emil...nästan som våran son :) fast han ska heta emilio :) och han har inte kommit än trots bf + 9 :(. jäkla unge
  • käärlek
    sarasessi skrev 2011-05-10 11:57:42 följande:

Liilo och käärlek: Vad kul :) Då får vi se vem lill* som kommer först. Hade varit skönt att veta när den kom så att man slapp vara så otålig. Nu går man ju bara och väntar och känner efter. Kanske får man vänta 2-3 veckor till. Jag gissar iaf på att min kommer nästa lördag den 21 maj :)  

Ja verkligen spännande att se vilken liten som vill ut till världen först! Hoppas vi slipper gå över allt för länge - det menar jag till alla i tråden, såklart!

Liilo och Sarasessi; När har ni nästa besök hos BM? Har ni nått innan BF eller har ni efter? Jag har den 18, 3 dagar över alltså. Blir spännande att se om man behöver åka på den!

ToveDiana; Fy vad segt med BF+9, själv gick jag 8 dagar över med första och det var pest...hoppas din lilla Emilio vill komma ut snart!
    millahsundberg.blogg.se ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • mammaE2011
    Slänger snabbt in en bild här på magen 1 vecka efter förlossning ;p
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011