• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011

Slänger snabbt in en bild här på magen 1 vecka efter förlossning ;p
  • Hiavatha
    mammaE2011 skrev 2011-05-10 14:15:23 följande:
    Oj, vad snabbt det kan gå tydligen att se så ogravid ut! Kul! Glad
    Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Habbi
    mammaE2011 skrev 2011-05-10 14:15:39 följande:

FUSKIS! jag vill också ha sån där mage.
  • Hiavatha

Här kommer en bild på en av de få (känns det som) som fortfarande har bebisen inuti magen Drömmer BF imorgon (39+6 idag alltså)! Inga direkta känningar, hmpf! Men men, ut kommer han ju förr eller senare, he he
    Lite sovränder på sidan... =)

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Angi07
    Hiavatha skrev 2011-05-10 14:19:43 följande:
    Oj, vad snabbt det kan gå tydligen att se så ogravid ut! Kul! Glad
    jag fick min son den 29/4( hade BF den 9 maj) och jag ser fortfarande gravid ut, typ i fjärde månad, mendet är ju olikaGlad
  • sarasessi
    käärlek skrev 2011-05-10 14:10:06 följande:

Liilo och Sarasessi; När har ni nästa besök hos BM? Har ni nått innan BF eller har ni efter? Jag har den 18, 3 dagar över alltså. Blir spännande att se om man behöver åka på den!
    Jag var på bm-besök idag. Hjärtljuden var bra och allt men sf-måttet var inte ändrat sen två v tillbaka men tror inte det är någon fara. Skulle det inte vuxit till nästa vecka så skulle jag få ett tul. Dock hade bebisen sjunkit längre ner och var helt fixerad. Sist så var den ruckbar. Kan det oförändrade sf-måttet bero på att den ligger längre ner tro? Jag har tid igen nästa tisdag den 17 och sen måndagen därpå den 23 maj. Räknar med nästa besök men hoppas få slippa den 23.
  • mde
    mammaE2011 skrev 2011-05-10 14:15:39 följande:

Oj ser ut som min mage INNAN jag blev gravid typ hehe.. ser inte alls ut som att det är nån lös hud eller nånting.. bra gener:P?
  • skalbagge

Magen 10 dagar efter förlossning, lite putar den fortfarande ut men oj va det går undanFlört

Hoppas alla era bebisar oxå behagar komma ut snart, måste vara tugnt att vara höggravid i den här värmen.
  • mammaE2011
    enmandel skrev 2011-05-10 16:33:11 följande:
    Oj ser ut som min mage INNAN jag blev gravid typ hehe.. ser inte alls ut som att det är nån lös hud eller nånting.. bra gener:P?
    bra gener? det trodde jag faktiskt inte innan. var beredd på en lika bullig mage med fullt av bristningar som  min mamma och alla kvinnor på hennes sida av släkten. Känner mig faktiskt onormal att jag ser ut såhär. Några enstaka små bristningar kring naveln som kommer blekas å knappt synas. Och blir jag inte smalare så är jag supernöjd om jag ser ut såhär! Vet bara att livmodern har fått tillbaka sin naturliga storlek efter 2 månader efter förlossning. Så från gullig gravid blev jag en Pamela Andersson över en natt - helt enorma mjölktuttar. trodde inte heller att jag skulle kunna amma för ingen av mamma, mormor, moster har kunnat göra det :s Men än så länge funkar det :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011