• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • LiiLo
    käärlek skrev 2011-05-10 14:10:06 följande:
    Ja verkligen spännande att se vilken liten som vill ut till världen först! Hoppas vi slipper gå över allt för länge - det menar jag till alla i tråden, såklart!

Liilo och Sarasessi; När har ni nästa besök hos BM? Har ni nått innan BF eller har ni efter? Jag har den 18, 3 dagar över alltså. Blir spännande att se om man behöver åka på den!

ToveDiana; Fy vad segt med BF+9, själv gick jag 8 dagar över med första och det var pest...hoppas din lilla Emilio vill komma ut snart!
    Ja det blir spännande :)
    Jag har nästa tid den 17:e...hoppas verkligen jag inte behöver gå på det besöket hehe...
  • Maruid
    Lantbon skrev 2011-05-10 21:37:59 följande:

Här kommer bilden på min lilla Emma, född den 29/4  Hjärta
    Vad fin hon är!
  • amisej

Imorgon går man in i v 39.
    Ush vilken natt det har varit med kraftiga SD och liknande mensvärk. Ont i bäckenet när man går och ilningar i svankskotan.
    Hade värk 8-10 min mellan.
    Fick nöja mig med Alvedon hela natten för och kunna somna om någon timme emellan.
    Snälla kan inte detta sätta igång på riktigt nu???

Hur mår ni andra?
    Hur har natten varit för er?

• jakeline
    amisej skrev 2011-05-11 09:05:53 följande:
    Ush vilken natt det har varit med kraftiga SD och liknande mensvärk. Ont i bäckenet när man går och ilningar i svankskotan.
    Fick nöja mig med Alvedon hela natten för och kunna somna om någon timme emellan.

Hur mår ni andra?
    en annan vaknade kvart i fyra och kunde sedan inte somna om. Men inte pga några sd eller förvärkar, bara allmänt funderande... Av den värsta sorten typ... Tänk om-känslor liksom... 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • LiiLo
    amisej skrev 2011-05-11 09:05:53 följande:

Hur mår ni andra?
    Har också haft värsta natten!! Började med världens tömmning (ursäkta om nån är känslig :P) precis innan jag skulle lägga mig...hela natten har jag bara haft ont med sd och molande värk, men inget jag kan ta tid på. va vääldigt trött när jag vaknade men kunde somna om o sova ett par timmar till.
    Jag hoppas det är på gång nu... blir tokig på allt förarbete hehe
  • Milleman

Hehe natten mellan 10-11 maj verkar alla haft problem... Jag vaknade inatt och hade sån jädrans "mensvärk" och trodde att antingen är något galet fel elelr så är det på gång...

Vaknde flera gånger med mensvärk men lyckades somna om...

Nu känner jag inte mycket. Men har haft känningar i flera veckor och vill bara att det ska starta... Men så ont jag hade inatt så blev jag plötsligt lite skraj och vill inte alls att det ska starta :/

Antar ju att det kommer göra 1000 gånger ondare när det väl gäller Tyst

• Lucia1987

Ska bli så spännande att se vem som föder next =) Alla är redo att kläcka sina ägg nu=)

• amg
    Baby Boo skrev 2011-05-09 11:03:21 följande:
    Åh så fin bild! :D
    Tack.
    Alva 060811 <3 Tvåan 110528
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011