Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Japp, har BF idag men inget konkret som tyder på förlossning händer.. :(
Är det vanligt att man går över 2 veckor?
Hihihi! Vad roligt, jag kände också lite i natt. Vid tre-tiden vaknade jag och var kissnödig så jag gick på toa pga att det var spänt i magen, men sen kände jag värk i nedre ryggen och lite i mensvärksområdet. Den fortsatte med lite jämna mellanrum i ca 45 min sen somnade jag om. Så lite känningar har jag med även om jag är beräknad så sent i maj(29)... :P
Hejja hejja allihopa nu!! 
Vad alla känner så mycket! Jag känner då ingenting, lite sd ibland, men inte mer än det!
Har dock 10 dagar kvar till bf, så har väl inte rätt att klaga än ;)
Nu har man varit ute med vovven på en ca 4 kms runda. Tryckte på neråt som fan och medans man gick kände man hur SD kom och magen blev sten hård men jag försökte inte tänka på det utan raka vägen fram bara.
Nu ska jag testa med att massera tuttarna i en kvart.
Sen har jag bett mannen sluta tidigare idag så vi kan ta en fika och unna oss i det fina vädret. Tycker han förtjänar det för han har haft fullt upp på sitt vanliga jobb som elektriker plus att han e deltidsbrandman.
Och just denna veckan har han jouren typiskt. Men skulle hag behöva rycka in har han fixat byte :D
Idag går vi in i vecka 39. Nu tycker jag bebis kan bestämma sig för att han ska ut! 

Ja, även här var det dåligt på sömnfronten. Sov nog bara tre timmar i natt och var uppe redan runt fyra. Dock var de tinte på grund av sd eller molvärk. Nej, det berodde på att jag köpte nytt garn igår och det kliade så i fingrarna att få sätta igång och virka en filt 
BF+10 idag...

Jahopp då får jag säga farväl till denna tråden nu då..Just nu känns det inte direkt
som att datorn kommer få mycket uppmärksamhet i framtiden... Även fast vår lilla Emil är världens
snällaste som bara vill sova mysa och amma så står man ju hellre och glor ner i spjälsängen än att sitta här vid datorn..
Här kommer min sista magbild iaf...3 dagar efter förlossningen ser jag ut såhär..
Lite slappt skinn och en livmoder som håller på att dra ihop sig.. men inte för att jag bryr mig om det nu ändå..det syns knapt ändå jämför med mina nya bröst i stl XXXL hehe...

(hoppas ingen redan gjort en, men jag har inte läst något om det iallafall)
(hoppas ingen redan gjort en, men jag har inte läst något om det iallafall)