• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • käärlek
    3 dagar till BF idag och hur lugnt som helst i magen naturligtvis...tihi! Men det blir nog att gå över, hoppas Liten vill komma ut den 18e, samma datum som dottern -fast Maj istället för Mars... Vi får se helt enkelt!

<- Magen med dottern - jämfört med denna graviditet. ->

Och en härligt somrig bild från igår när dottern och jag var ute i solen. :)
    Guuuwd vad härligt det är med sol och värme!!! <3
    millahsundberg.blogg.se ♥ K född 10-03-18 & BF 11-05-15 ♥
  • LiiLo
    käärlek skrev 2011-05-12 15:21:43 följande:
    3 dagar till BF idag och hur lugnt som helst i magen naturligtvis...tihi! Men det blir nog att gå över, hoppas Liten vill komma ut den 18e, samma datum som dottern -fast Maj istället för Mars... Vi får se helt enkelt!

<- Magen med dottern - jämfört med denna graviditet. ->

Och en härligt somrig bild från igår när dottern och jag var ute i solen. :)
    Guuuwd vad härligt det är med sol och värme!!! <3

Vilken fin mage :)

Jag har ju också bf den 15:e och sonen min e född den 15 juni...så jag hoppas på att den här lillen kan komma den 15:e det vore kul :)

• amg

v37+4 och 6 dagar kvar tills snitt, storasyster längtar massor nu. <3
  • käärlek
    LiiLo skrev 2011-05-12 18:20:25 följande:

Jag har ju också bf den 15:e och sonen min e född den 15 juni...så jag hoppas på att den här lillen kan komma den 15:e det vore kul :)

Jaså! Vad roligt, då får vi hoppas vi får som vi önskar då! ...fast det är väl sällan man får det! Tihi. Vilket år är din dotter/son född då? Hur många år kommer det skilja?
  • LiiLo
    käärlek skrev 2011-05-12 19:46:12 följande:
    Jaså! Vad roligt, då får vi hoppas vi får som vi önskar då! ...fast det är väl sällan man får det! Tihi. Vilket år är din dotter/son född då? Hur många år kommer det skilja?

Nä precis haha:P

Min son e född -07 så det kommer skilja 4 år. hur mkt kommer det skilja på dina? :)

• käärlek
    LiiLo skrev 2011-05-12 19:54:46 följande:

Nä precis haha:P

Min son e född -07 så det kommer skilja 4 år. hur mkt kommer det skilja på dina? :)

Det kommer bara skilja ett år på mina. Dottern är född i Mars 2010, så det blir tätt.
  • maj09
    LiiLo skrev 2011-05-12 18:20:25 följande:

Min dotter kom den 4 juni. Tänk om bebis också gör det... Det är ju inte omöjligt att gå 13 dagar över tiden...
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011