Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Grattis till alla fina bebisar! ![]()
Buddha är född!!
I måndags kom då äntligen vår son till världen! 56 cm lång och 5300 gram...
I söndags kände jag mig så ogravid så det inte var sant. Antagligen kroppens sätt att vila upp sig inför 19 timmar av förlossning. Mina värkar började kl 3 på natten och kom då med besked, omgående med 2 minuters mellanrum!
21.17 på kvällen är Milton född! Mer förlossningsberättelse kommer upp på bloggen! :)
Sitter här hemma och grinar för jag orkar inte mer snart.. jag försöker vara posetiv men de går snart inte. De värsta är att vara hemma själv hela dagarna medans pojkvännen är på jobbet. Blir galen snart! JAg behöver honom verkligen.. och nu när de är helg ska han på utbildning så inte jag jag trösta mig med att de är helg nu heller. Dålig dag idag känner jag 

Här är en till som börjar bli frustrerad... suck vad jag vill att bebis ska komma nu.
Men det känns att det är nått på gång, även om det iofs vart så ganska lång tid nu... men orken och humöret är verkligen inte på topp, är väl tur att sambon jobbar, han hade aldrig orkat med mig som jag är nu.
Är dessutom inne i en period när det enda jag vill äta är godis, glass, chips... har inte haft nått speciellt sug på hela graviditeten, men nu är det som om jag blivit värsta sockermonstret, jag som inte är det annars.
Glass är jag juh galen i alltid på sommaren iofs, men nu är det det enda jag kan tänka på, hur ska jag orka ge mig ut och köpa glass?
Nej, nu får denna väntan och längtan ta och vara slut snart...
Håller tummarna för att alla vi som bara väntar snart får våra små
Jag har BF på söndag. Jag undrar om magen måste ha sjunkit något för att förlossningen ska starta? Min mage har inte sjunkit ett dugg :/