Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Min mage sjönk minimalt. Jag fick liksom stirra på foto och jämföra i oändligheten för att se en pyttepytteskillnad...
Sen i söndags så tyckte jag att hela magen krympt och när jag tittade i spegeln hade den sjunkit massor. På natten kom värkarna och dagen efter tittade bebis ut!
Så den kan sjunka i det sista :) Ändå var bebisen fixerad sen 8 veckor tillbaka...
Min mage sjönk minimalt. Jag fick liksom stirra på foto och jämföra i oändligheten för att se en pyttepytteskillnad...
Sen i söndags så tyckte jag att hela magen krympt och när jag tittade i spegeln hade den sjunkit massor. På natten kom värkarna och dagen efter tittade bebis ut!
Så den kan sjunka i det sista :) Ändå var bebisen fixerad sen 8 veckor tillbaka...
Hej! Min bebis är beräknad till 4 juni, men är ännu inte fixerad, har alla era bebisar fixerat sig?
Körde nyss på färdknäppen och sitter med sd som gör ont i ryggen med ca 5 min mellanrum.. tror knappast de kommer bli förlossning men man kan ju alltid hoppas 
idag har vi BF här.... dock inget på G änsålänge!!! väntat i evigheter nu eftersom min bm sa att den skulle komma i v 35!! sonen kom ju 9 dagar innan bf sist, så de känns som om vi gått över tiden! drygggtttt vill träffa vår bebis nu ju!

Har äntligen lyckats få mina bilder lite mindre så dom går att ladda upp här så lägger in en bild på Keylah när hon är 5 dagar gammal.. tiden går, hon blir 3 veckor på måndag!