• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Milleman
    LittleSister skrev 2011-05-27 17:32:16 följande:
    Jag har BF på söndag. Jag undrar om magen måste ha sjunkit något för att förlossningen ska starta? Min mage har inte sjunkit ett dugg :/

Min mage sjönk minimalt. Jag fick liksom stirra på foto och jämföra i oändligheten för att se en pyttepytteskillnad...

Sen i söndags så tyckte jag att hela magen krympt och när jag tittade i spegeln hade den sjunkit massor. På natten kom värkarna och dagen efter tittade bebis ut!

Så den kan sjunka i det sista :) Ändå var bebisen fixerad sen 8 veckor tillbaka...

• LittleSister
    Milleman skrev 2011-05-27 17:37:05 följande:

Min mage sjönk minimalt. Jag fick liksom stirra på foto och jämföra i oändligheten för att se en pyttepytteskillnad...

Sen i söndags så tyckte jag att hela magen krympt och när jag tittade i spegeln hade den sjunkit massor. På natten kom värkarna och dagen efter tittade bebis ut!

Så den kan sjunka i det sista :) Ändå var bebisen fixerad sen 8 veckor tillbaka...

Okej, då kan jag alltså föda när som helst. Min bebis har varit fixerad sen 6 veckor tillbaka.

Jag vill så gärna ha en majbebis. Inte många dagar kvar i maj nu. Så jag hoppas, hoppas verkligen den lill* vill träffa mamma och pappa snart :)
  • Milleman
    LittleSister skrev 2011-05-27 17:59:00 följande:
    Okej, då kan jag alltså föda när som helst. Min bebis har varit fixerad sen 6 veckor tillbaka.

Jag vill så gärna ha en majbebis. Inte många dagar kvar i maj nu. Så jag hoppas, hoppas verkligen den lill* vill träffa mamma och pappa snart :)
    Håller tummarna :)
  • LittleSister
    Milleman skrev 2011-05-27 18:05:39 följande:
    Håller tummarna :)
    Tack :) Och grattis till bebisen förresten :)
  • Tiiinaa
    LittleSister skrev 2011-05-27 17:59:00 följande:

Jag tyckte inte det syntes så mycket när min mage sjönk, men däremot så kände jag det som en lättnad i bröstkorgen. Trycket släppte lixom. Min Julian var också fixerad flera veckor i förväg och jag fick tre dagar före BF!
  • mallabralla

Hej! Min bebis är beräknad till 4 juni, men är ännu inte fixerad, har alla era bebisar fixerat sig?

• Habbi

Körde nyss på färdknäppen och sitter med sd som gör ont i ryggen med ca 5 min mellanrum.. tror knappast de kommer bli förlossning men man kan ju alltid hoppas Tungan ute

• bella11

idag har vi BF här.... dock inget på G änsålänge!!! väntat i evigheter nu eftersom min bm sa att den skulle komma i v 35!! sonen kom ju 9 dagar innan bf sist, så de känns som om vi gått över tiden! drygggtttt vill träffa vår bebis nu ju!

såååå lycklig!
  • down under

Har äntligen lyckats få mina bilder lite mindre så dom går att ladda upp här så lägger in en bild på Keylah när hon är 5 dagar gammal.. tiden går, hon blir 3 veckor på måndag!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011