• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • bella11
    Elsa81 skrev 2011-06-08 17:00:26 följande:
    Nu så!! Äntligen är väntan över! Igår tidigt på morgonen åkte vi in! 6 timmar senare kom våran lilla tös till världen! Så liten o söt! Hjärta Nu har vi äntligen kommit hem och njuter för fullt!
    stort grattis!! hoppas ni alla mår bra!
    såååå lycklig!
  • Elsa81

Tack så mycket! Känns helt otroligt att ha henne i famnen istället! Massa mys nu bara Hjärta

• miinellaa
    amisej skrev 2011-06-02 23:31:07 följande:
    Tack för gratulationer och grattis till er andra nyblivna mammor.
    Ni som väntar fortfarande håll ut snart kommer eran bebis också.

Mineellla:
    Våran "lille" vägde 4025g och va 53 cm och då gick jag "bara" en vecka över så se va inte en liten bebis precis. :D
    Vi har inte valt nått namn ännu e lite osäkra men jag gillar namnet EMIN men e lite nojjig hur de kommer utalas på svenska så att säga... men vi får se.

Vi e fortfarande på sjukhuset. Lillen e på bättringsvägen så det e skönt fast får ligga under kuvös fortf och behöver hjälp med andningen. Så hur länge vi får stanna vet vi inget om ännu. Men han e en kämpe och detta fixar vi. Rätt vad det e så e vi hemma snart och gosar :D
    Emin e super fint namn, vi hade Elmin ,det utalas precis som det låter :)
    Masallah bebara velik
  • jakeline
    miinellaa skrev 2011-06-11 08:31:06 följande:
    3 veckor blev våran Ajla igår och hon  har börjat att le <3
    bilder kan ni se i våran blogg,miinellaa.bloggplatsen.se
    titta gärna in:)))

underbara bilder! Aylinn har också börjat le lite om man lyckas lura henne till det. :P hon blir tre veckor på tisdag. :)
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • jakeline
    MamaJay skrev 2011-06-12 00:18:51 följande:

9 dagar över tiden, den 20 maj, fick jag äntligen min "lille" son Konrad som vägde 4505 g och var 53,5 cm lång!
    grattis! har även läst din förlossningsberättelse! så underbar! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011