• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • telgebo

Har varit in och tittat på era söta små nyfödda bebisar. Grattis till er alla

Själv har jag BF i oktober.

Habbi: Jag undrar vad du fått tag i påslakansetet du har till Hugo på den bilden du la in här på tråden?

Gravid v.19+6 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • carwho

Jag är oxå kvar... BF+8.... vill att bäbis kommer nu.. börjar som bli lite småless...

*** Bf 2011-05-28 ***
  • Elsa81
    OrdinaryMe skrev 2011-06-05 18:18:15 följande:
    Ja hoppas vi åker in i natt allihop! Glad

å kläder, vad är det? jag bor i ett par ENORMA tunna byxor i storlek L som jag måste ha upphissade till armhålorna för att inte tappa, och en kortärmad tunika som även den är enorm, när uniformen tvättas går jag runt i ett stoooort nattlinne och väntar tills den torkat.. inget annat sitter minsta lilla bekvämt längre Tungan ute

Ja nu undviker jag att åka på tillställningar där man behöver vara lite mer finklädd! Blir svårt då =P

Har lovat att komma på studentfirande på fredag om jag inte har fått bebisen innan...känns sådär roligt =/ Men blir less på att isolera mig hemma oxå

• Glad och nyttig

Känner igen känslan av att vilja åka och hälsa på... men inte orka fullt ut pga både det ena o det andra...
    Känns som att jag gått över hur länge som helst nu o ändå är det "bara" en vecka. Så trist... Längsta veckan i mitt liv ngnsin. Rynkar på näsan

• Emmelié89

Vill sända en tanke till er som fortfarande väntar! Håller tummar o tår att det snart är er tur!

• amg

Snart tjejer är de er tur att få sniffa på era bebisar.

• Elsa81

Jag med!!! Är SÅ nyfiken på vad som ligger i min mage. Pojke? Flicka? Hårig? Skallig?

• Glad och nyttig

Lite, stor? Hur ska förlossningen bli? Håller med dig Elsa81, mkt frågor!! Och låång väntan...

• Neith

Vår lille prins Noah. Han är redan 6 dagar gammal. Känns overkligt, men så fantastiskt! Vilken kärlek man kan känna till det lilla knytet Hjärta
    Hoppas ni andra mammor mår underbart, och att ni som fortfarande väntar snart får träffa era underverk!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011