• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Topcom
    Nostalgitripp skrev 2011-06-11 13:03:29 följande:
    Första leendet jag lyckades fånga på bild så var han 2 veckor :)

När han var fem veckor så började han skratta och här är en bildpå det :)

Och idag blir han sex veckor :)
    Men åh vad fint..:) 
  • OrdinaryMe

Även här är väntan över!
    efter en lång förlossning, kom in kl 03.15 ungefär, så Föddes vår lilla Dotter kl 20.31 onsdag 8/6 !
    är så lycklig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen Hjärta

• jakeline
    OrdinaryMe skrev 2011-06-12 18:14:20 följande:
    Även här är väntan över!
    efter en lång förlossning, kom in kl 03.15 ungefär, så Föddes vår lilla Dotter kl 20.31 onsdag 8/6 !
    är så lycklig så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen Hjärta
    grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • agda06

Och här är vår lilla prinsessa!

Molly <3

Född den 3/6 klockan 17.06
    3210 gram
    48 cm

• käärlek

Grattis till alla er som fått nu på slutet!! Var ett tag sedan jag skrev nått men har håll koll på er som var kvar.

Vår lilla tös blev 3 veckor i Torsdags, helt underbart med en liten loppa i huset igen. Storasyster på 14månader är helt fachinerad över den lilla och pussas, kramas och ger nallen till henne. Helt underbart att se dem två.
    Vad stolt man är som förälder. <3

millahsundberg.blogg.se ♥ K född 10-03-18 & L född 11-05-19 ♥
  • Neith

Måste ju bara dela med mig av denna bilden. När lille Noah låg och sov idag fick jag detta leende. Nog smälte man alltid :)

• Glad och nyttig

Nu är vi hemma med lilla Evelina, född 12:e kl 19.44!  Hon vägde 3460g och är 49 cm.

Det blev observation pga blödning den 11:e. Den 12:e satte dem igång mig på fm. Blödningen kom från moderkakan, och Evelina började reagera på mina värkar. Då hjärtljuden gick ner. Jag fick värkstimulerande dropp, men det avslutades när de insåg att risken var för stor och jag inte öppnat mig mer än till 4cm. Då blev det snitt, vilket gick jättebra. Vi var väldigt lugna. 19.44 kom hon ut!
    Har varit på BB i tre dgr o kom hem igår.

Kommit igång med aming(mjölk), dock såriga vårtor.. ajajaj!!
    Kämpar på med diverse smärtor då tarmarna ska återställa sig. Har jätteont i mage o rygg, så jag får äta receptfria värktabletter. Annars mår vi bra och njuter så gott det går!

Hon är bestämd och en stark liten dam!! Hjärta

• Topcom
    Neith skrev 2011-06-13 17:40:17 följande:
    Måste ju bara dela med mig av denna bilden. När lille Noah låg och sov idag fick jag detta leende. Nog smälte man alltid :)

Men åh vilken underbar bild:)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011