• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • amisej

Tjejer ville bara säga att HABBI e inne nu och snart kommer hennes bebis. E så glad men lite avis ...
    Läste innan på hennes blogg.
    Hon va öppen typ 4 cm och hade fått ryggmärgsbedövning ...
    Själv ska jag snart ut i de fina vädret med mina tjejer och fika mums

• 30maj

Då var dagen D här för oss, beräknade sista maj.. Dock ingen bebis i sikte, antar han vill stanna nån vecka eller två till.. Men ja får stå ut för den lilles skull:)

• amisej

Nu har jag varit ute och fikat med mina tjejer i de fina vädret. Och tydligen hjälpte de lite för kom hem gick på toa och såg att det hade kommit bruna flytningar på trosakyddet. Hoppas de e täcken på att nått w på G.
    E det någon som känner igen detta ??
    Hur går de för er andra?

• Caroline

Tack så mycket alla! {#emotions_dlg.flower}
    Hade första natten hemma idag och det känns skönt att vara hemma igen Flört

Rumpetrollet Kevin Hjärta

Lika bra att vara som man är när man ändå inte är som man ska...
  • miinellaa
    amisej skrev 2011-05-31 13:11:35 följande:
    Nu har jag varit ute och fikat med mina tjejer i de fina vädret. Och tydligen hjälpte de lite för kom hem gick på toa och såg att det hade kommit bruna flytningar på trosakyddet. Hoppas de e täcken på att nått w på G.
    E det någon som känner igen detta ??
    Hur går de för er andra?
    haha jag hade så i 2 dagar :) natten till 20 maj 03 startade mina värkar åkte in 06:30 kl 8 kollade dom, och jag var öppen 10 cm fast det fanns några kanter kvar som skulle mjukna upp så på det och kryst värkar väntade vi fram til 12:56 och med lite hjälp av dropp föddes våran Ajla  12:56! :))

lite segt det där med kanterna i slutet men men det gick otroligt fort ändå!

Lycka till
  • amisej

Miinella vet du eller någon annan i detta forumet hur länge man ska och kan gå med värk. Har kraftiga värk sen 14.00 idag.
    Värken kommer mellan 10-12 min och magen e hård och spänd.
    Har tatt Alvedon och tagit mig en dusch tidigare men det släppte inte.

Hur länge ska jag ligga med dessa värk och vänta??? Dom blir ju inte tätare Wtf !!
    Vill ha min bebis nu!! :D

• Ewima

Amisej: det låter precis som min förlossning började. Måndag 21:00 började mina värkar var tionde minut som höll i t.o.m onsdag morgon då de äntligen satte lite fart o blev tätare och smärtsamma. Mitt råd till dig är: Försök koppla av, vila så mycket det bara går och lita på att kroppen vet precis vad den gör ! Lycka till!

• Jean
    amisej skrev 2011-06-01 00:12:35 följande:
    Miinella vet du eller någon annan i detta forumet hur länge man ska och kan gå med värk. Har kraftiga värk sen 14.00 idag.
    Värken kommer mellan 10-12 min och magen e hård och spänd.
    Har tatt Alvedon och tagit mig en dusch tidigare men det släppte inte.

Hur länge ska jag ligga med dessa värk och vänta??? Dom blir ju inte tätare Wtf !!
    Vill ha min bebis nu!! :D
    Du kanske redan ar inne pa forlossningen men de later ju som de ar pa G!! Jag fick blodiga flytningar tva dagar innan mina varkar kom och sjalva "proppen" gick. Jag blev tillsagd att rora pa mig nar de borja sa jag var ute och gick runt kvareteret 9 ggr sen blev de snabbt in till sjukhuset. Sa hall dig aktiv, jag rorde pa mig konstant! Lycka till! Snart har du bebis i dina armar.
  • bella11

så var det juni o maj är förbi! jaha undra när vår bebis tänkt komma..... +4 idag

såååå lycklig!
  • Glad och nyttig

Hej tjejer!
    Vi kommer att bli en junifamilj. Min sambo fyller 5:e och jag den 23:e.
    Jag har haft färvärkar i två dygn. De släppte igårkväll och idag känner jag ingenting alls. Min kropp "tränar" verkligen seriöst för detta. Har haft så här en gång tidigare också.
    Min sambo kom en vecka för tidigt och jag ville vara kvar i magen två veckor minst... Tungan ute Får se om vår dam kommer ngnstans mittemellan. *skratt*

Idag ska jag bara njuta... Ha en underbar dag alla!

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011