• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Maruid
    bella11 skrev 2011-06-04 12:42:35 följande:
     Vår lille Gustav tittade ut 2 juni kl 01,50 i raket fart... Värkarna startade kl 22,00 den 1 juni. kom in på förlossningen 00,50 och ut kom han en timme senare!!! 

vikt 3560 gr 
    50 cm

Mår toppen och idag kom vi hem!!! Äntligen är väntan över!!! 
    Grattis! Skönt att väntan är över och att allting gått bra.
  • jakeline
    bella11 skrev 2011-06-04 12:42:35 följande:
     Vår lille Gustav tittade ut 2 juni kl 01,50 i raket fart... Värkarna startade kl 22,00 den 1 juni. kom in på förlossningen 00,50 och ut kom han en timme senare!!! 

vikt 3560 gr 
    50 cm

Mår toppen och idag kom vi hem!!! Äntligen är väntan över!!! 
    det var verkligen raketfart! grattis till Gustav! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Elsa81

Är det bara jag som fortfarande går med bebis i magen??

Lagar en extra stark tacopaj till middag, fått tips om att stark mat sätter igång. Desperat och provar allt!! Skrattande

• Glad och nyttig

Elsa81, jag har magen kvar jag med, några fler? :)
    Ätit trerätters på China ikväll och sjungit Sing star efter det, får se om det händer ngt, hihi...

• OrdinaryMe

har inte vart så aktiv i tråden men har följt den!
    har också magen kvar.. bf var 31a...
    väntar otåligt på att något ska sätta igång!

• Glad och nyttig
    OrdinaryMe skrev 2011-06-05 11:25:44 följande:
    har inte vart så aktiv i tråden men har följt den!
    har också magen kvar.. bf var 31a...
    väntar otåligt på att något ska sätta igång!
    Väntan är inte superskoj i denna värme heller... Solig
    Svullna fötter... Tungan ute
  • OrdinaryMe

Ja, jätte svullna fötter!! trots stödstrumpor och att jag försöker sitta med fötterna upphöjda på en annan stol! igår var de så svullna så de värkte, väldigt obehagligt...
    Tog ett dopp i en sval pool igår..., det var extremt skönt, för några minuter kände jag mig viktlösDrömmer

• Glad och nyttig

Mmmm, det lät skönt!
    Är lite skakis och snurrig av värmen nu... Stoppar i mig satsumas som legat i kylen och dricker massor med vatten... Kanske ska ta mig ett iskallt fotbad!

• Elsa81

Iskallt fotbad lät inte helt fel. Har oxå otroligt svullna fötter, dem ser helt groteska ut!

Det är inte lätt nu; har knappt nå kläder som sitter bra, inga skor passar, fötterna värker och orken tryter! Måtte de ske snart!!

• OrdinaryMe
    Elsa81 skrev 2011-06-05 14:33:25 följande:
    Iskallt fotbad lät inte helt fel. Har oxå otroligt svullna fötter, dem ser helt groteska ut!

Det är inte lätt nu; har knappt nå kläder som sitter bra, inga skor passar, fötterna värker och orken tryter! Måtte de ske snart!!
    Ja hoppas vi åker in i natt allihop! Glad

å kläder, vad är det? jag bor i ett par ENORMA tunna byxor i storlek L som jag måste ha upphissade till armhålorna för att inte tappa, och en kortärmad tunika som även den är enorm, när uniformen tvättas går jag runt i ett stoooort nattlinne och väntar tills den torkat.. inget annat sitter minsta lilla bekvämt längre Tungan ute
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011