Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Vår lille Gustav tittade ut 2 juni kl 01,50 i raket fart... Värkarna startade kl 22,00 den 1 juni. kom in på förlossningen 00,50 och ut kom han en timme senare!!! Är det bara jag som fortfarande går med bebis i magen??
Lagar en extra stark tacopaj till middag, fått tips om att stark mat sätter igång. Desperat och provar allt!! 
Elsa81, jag har magen kvar jag med, några fler? :)
Ätit trerätters på China ikväll och sjungit Sing star efter det, får se om det händer ngt, hihi...
har inte vart så aktiv i tråden men har följt den!
har också magen kvar.. bf var 31a...
väntar otåligt på att något ska sätta igång!

Ja, jätte svullna fötter!! trots stödstrumpor och att jag försöker sitta med fötterna upphöjda på en annan stol! igår var de så svullna så de värkte, väldigt obehagligt...
Tog ett dopp i en sval pool igår..., det var extremt skönt, för några minuter kände jag mig viktlös
Mmmm, det lät skönt!
Är lite skakis och snurrig av värmen nu... Stoppar i mig satsumas som legat i kylen och dricker massor med vatten... Kanske ska ta mig ett iskallt fotbad!
Iskallt fotbad lät inte helt fel. Har oxå otroligt svullna fötter, dem ser helt groteska ut!
Det är inte lätt nu; har knappt nå kläder som sitter bra, inga skor passar, fötterna värker och orken tryter! Måtte de ske snart!!