• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • telgebo

Fin bild

Gravid v.20+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • Glad och nyttig

Vilken söt liten kille! Far och son misstänker jag? Skrattande

• Neith

Tack snälla! Skrattande

Glad och nyttig skrev 2011-06-06 18:46:04 följande:
    Vilken söt liten kille! Far och son misstänker jag? Skrattande
    Tack! Jajamensan, en av favoritsysselsättningarna är att ligga och sussa på pappas bröst. Jag smälter av lycka av att se de två männen i mitt liv, och då åker kameran fram direkt :)

• Elsa81

Nu så!! Äntligen är väntan över! Igår tidigt på morgonen åkte vi in! 6 timmar senare kom våran lilla tös till världen! Så liten o söt! Hjärta Nu har vi äntligen kommit hem och njuter för fullt!

• Tiiinaa
    Elsa81 skrev 2011-06-08 17:00:26 följande:
    Nu så!! Äntligen är väntan över! Igår tidigt på morgonen åkte vi in! 6 timmar senare kom våran lilla tös till världen! Så liten o söt! Hjärta Nu har vi äntligen kommit hem och njuter för fullt!
    Underbart..Grattis!!
  • Maruid
    Grattis!
  • jakeline
    Grattis!
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011