• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • skalbagge
    tovediana skrev 2011-06-02 11:09:58 följande:
    Kikar bara in och önskar alla, både nyblivna som väntande föräldrar lycka till!
    jag har äntligen fått min prins, på BF +20. <3

Grattis, äntligen!!!! Sötis<3
  • Elsa81

Åhh grattis Habbi!!!

Har så fruktansvärt dåligt humör idag och vill oxå föda! NU!!

• jakeline
    Habbi skrev 2011-06-02 17:51:40 följande:
    Nu är våran lille Hugo hos oss. Han kom den 31maj, vägde 3660g och var 52cm lång. Hjärta

grattis! äntligen! 
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Maruid
    Habbi skrev 2011-06-02 17:51:40 följande:
    Nu är våran lille Hugo hos oss. Han kom den 31maj, vägde 3660g och var 52cm lång. Hjärta

Grattis till sötnosen!
  • amisej

Tack för gratulationer och grattis till er andra nyblivna mammor.
    Ni som väntar fortfarande håll ut snart kommer eran bebis också.

Mineellla:
    Våran "lille" vägde 4025g och va 53 cm och då gick jag "bara" en vecka över så se va inte en liten bebis precis. :D
    Vi har inte valt nått namn ännu e lite osäkra men jag gillar namnet EMIN men e lite nojjig hur de kommer utalas på svenska så att säga... men vi får se.

Vi e fortfarande på sjukhuset. Lillen e på bättringsvägen så det e skönt fast får ligga under kuvös fortf och behöver hjälp med andningen. Så hur länge vi får stanna vet vi inget om ännu. Men han e en kämpe och detta fixar vi. Rätt vad det e så e vi hemma snart och gosar :D

• jakeline
    amisej skrev 2011-06-02 23:31:07 följande:
    Vi har inte valt nått namn ännu e lite osäkra men jag gillar namnet EMIN men e lite nojjig hur de kommer utalas på svenska så att säga... men vi får se.
    hur skulle du uttala det? Jag tycker det var fint och uttalar som det "stavas".
    ~*♥ mewithpeanuts.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Aylinn f. 110524♥*~
  • Glad och nyttig

Min kropp är rolig!!  I natt var jag på toa flera ggr, sov inte helt bra.
    När jag kissat och sitter kvar på toa så kommer det en omtalad stegrande värk! Wiiihhoo, tänker jag!
    Resterande tid får jag bara lättare värkar varje ggn jag varit på toa, sen sov jag om vartannant.
    Idag har jag lite molande värk, men bara i ryggen, igen.

Min bebis är lurig och min kropp förbereder sig verkligen väl!!
    hur ska detta sluta? Flört

• bella11
     Vår lille Gustav tittade ut 2 juni kl 01,50 i raket fart... Värkarna startade kl 22,00 den 1 juni. kom in på förlossningen 00,50 och ut kom han en timme senare!!! 

vikt 3560 gr 
    50 cm

Mår toppen och idag kom vi hem!!! Äntligen är väntan över!!! 
    såååå lycklig!
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011