• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • FruMadde4barnTätt

vilka fina bilder på era sötisar!

tjej 88

en liten cooling, så söt!

• Fröken Löken

Så underbara alla våra små är!! :)

Här har vi Agnes i sitt hemmagjorda babygym! Hon verkar trivas lillskruttan! :) 10 veckor fyllde hon i lördags, så snabbt tiden går!

• Hiavatha

Oj Fröken Löken, har du gjort det gymet? Vad imponerande! Och vilken fin liten tjej!

Don't compromise yourself. You are all you've got. ?Janis Joplin
  • Fröken Löken

Hiawatha! Japp, här rinner kreativiteten över ibland... Inte för att jag egentligen behövde sy ett eget, skulle mest se om jag kunde :) ha ha... Ja, jag är inte redit som ja ska! ;)

• Neith
    Fröken Löken skrev 2011-07-01 15:14:07 följande:
    Hiawatha! Japp, här rinner kreativiteten över ibland... Inte för att jag egentligen behövde sy ett eget, skulle mest se om jag kunde :) ha ha... Ja, jag är inte redit som ja ska! ;)
    Du är för duktig du tösa! :)
    Nu får en annan lite ångest över bristen på kreativitet för tillfället :-P 
  • Fröken Löken

Neith! Du har väl aldrig brist på kreativitet?? ;) bara att åka hem till faren å insupa lite i ateljén ;) din mobil är ju hur fin som helst! :)

• Neith
    Fröken Löken skrev 2011-07-01 17:10:38 följande:
    Neith! Du har väl aldrig brist på kreativitet?? ;) bara att åka hem till faren å insupa lite i ateljén ;) din mobil är ju hur fin som helst! :)
    Mobilen ja, det är en iPhone :-P.. Hehe, nä, men tack, barnvagnsmobilen är jag nöjd med, men gav mig på att virka en mormorsfilt. Har ännu inte funnit ro att fortsätta med den. 
    Har fått för mig att jag ska beställa hem lite grejor så att jag kan börja stansa mina egna smycken. Lustiga idéer man får, men det hade varit skoj att prova på :)

Ja, snart flyttar vi till byn, så då blir det nog ett och annat besök i faderns ateljé :)
    Har inte lika mycket inspiration som faren dock, förstår verkligen inte hur kan kan komma på alla sina motiv på tavlorna. Imponerande är det iaf :)

Hur går det med lilla sötloppan din? :)

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011