• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • miinellaa
    Fröken85 skrev 2010-12-30 12:10:59 följande:
    Jag är iallafall VANSINNIGT mycket mindre på morgonen är på eftermiddagen/kvällen. På kvällen ser det ut som jag ska föda vilken dag som helst. På morgonen hade nog vem som helst kunnat missa att jag är gravid... Men klart, en liten bula är det ju även då!

Fin mage förresten!
    Min mage är oxo mycket mindre på morgonen än förmiddagn. kanske för att magen o allt har hunnit smälta under natten,medans förmiddagen är matsmälnings processen oftats trögare :D men snart så kommer magen vara lika stor mårgon o dag o natt :D hihihhi
  • miinellaa

glömde skriva att jag inte har gått upp någonting kanske 2 kg :S

• tovediana
    miinellaa skrev 2010-12-31 10:55:11 följande:

Det har inte jag heller. jag har gått ned, har 2 kilo kvar tills vikten jag hade innan grav :)
  • jakeline
    miinellaa skrev 2010-12-31 10:55:11 följande:

men det är inget konstigt. Du ger det mesta till bebisen Oroa er inte för det. Min förra graviditet gick jag upp 10 kg allt som allt och de sista fem kom under de sista två månaderna och var mest vatten. 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • tovediana
    jakeline skrev 2010-12-31 12:37:35 följande:
    men det är inget konstigt. Du ger det mesta till bebisen Oroa er inte för det. Min förra graviditet gick jag upp 10 kg allt som allt och de sista fem kom under de sista två månaderna och var mest vatten. 
    Okej Glad
  • miinellaa
    jakeline skrev 2010-12-31 12:37:35 följande:
    nä jag vet :) utan ja ville bara dela med mig . hahah min  förra grav gick jag upp 18 kg hade sååååååå mkt vatten i hela kroppen mina fötter o ben var hemska , ush , hoppas det inte händer igen men det ingår i grav ,så inget o gö åt :)
  • miinellaa

Vi * önskar er Alla ett gott nytt år =) och tjejer vi är mycket närmare våra bäbisar bara 4 mån kvar bara o bara :Dhehehe ett setg närmare :D

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011