• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • tovediana
    werkestam skrev 2010-12-30 11:11:58 följande:
    Jag tror hon menade frågan om BHn ;)  Att den inte hörde hit..
    jaha Skäms
  • amg

Idag var vi äntligen på UL och allt såg bra ut. =)
    Dock fick vi inte några toppen bilder annars hade jag slängt ut en här.

Alva 060811 <3 Tvåan 110529
  • tovediana
    amg skrev 2010-12-30 11:35:55 följande:
    Idag var vi äntligen på UL och allt såg bra ut. =)
    Dock fick vi inte några toppen bilder annars hade jag slängt ut en här.
    Vad skönt!
    Vi fick inte heller några bra bilder, vi lyckades
    bara få en bild, men den var suddig. Bebisen
    ville inte ligga stilla på en sekund, hihi
  • Maryveken

V19 (18+5)
    Krymper den? Eller är den bara sjukt mycket mindre på morgonen?
    Och det här med vikt, jag har gått upp 6 kilo!? Men nu senaste veckan har jag gått ner 1..
    Är det julmaten som är boven i dramat eller kan det varierar så där? Känns som fel period att gå ner i vikt?

• Fröken85
    werkestam skrev 2010-12-30 11:51:19 följande:
    V19 (18+5)
    Och det här med vikt, jag har gått upp 6 kilo!? Men nu senaste veckan har jag gått ner 1..
    Är det julmaten som är boven i dramat eller kan det varierar så där? Känns som fel period att gå ner i vikt?

Jag är iallafall VANSINNIGT mycket mindre på morgonen är på eftermiddagen/kvällen. På kvällen ser det ut som jag ska föda vilken dag som helst. På morgonen hade nog vem som helst kunnat missa att jag är gravid... Men klart, en liten bula är det ju även då!

Fin mage förresten!
  • Maryveken

Tack Fröken 85!

Känns skönt att höra att det är fler som det varierar enormt för :) Man vet ju liksom inte så mycket om hur det ska vara när det är 1:a.. "Föda när som helst" känner jag iaf igen ;)

• jakeline
    werkestam skrev 2010-12-30 11:51:19 följande:
    V19 (18+5)

att gå ner i vikt är ingen större fara. Jag gick ner en del i början och gick inte upp så mycket alls sist. Tror att du ger extra till bebben bara. Ska väl väga mig på tisdag när jag ska till BM nästa gång. Ska bli intressant att se... :P min mage är fö också mindre på morgonen än på kvällen.
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • sarasessi
    Emmagumsan skrev 2010-12-30 08:15:54 följande:
    Sarasessi: hör ju inte hit, men snygg bh. Var har du köpt den? Behöver större bhstorlek nu men känns onödigt att köpa. Har en sportbh så länge. Sen behövs väl amningsbh och efter det lär de väl minska igen. Hur gör ni andra? Rul på måndag
    Tack så mkt, det var julklappen från sambon. Har gått från en c/d-kupa till en f-kupa så var i stort behov av ny bh! :) Var på Change där dem mäter och hjälper en att plocka fram olika bh:ar och ser till att man verkligen får en som passar. Det var dessutom 50 % :) Vet inte om den butiken finns där du bor men den är absolut att rekommendera!  Ja, amningsbh måste köpas men det får komma senare. Svårt att veta vilken storlek man ska köpa.
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011