• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • sweet85

v.20 (19+6)
    Nu tycker jag man börjar se att det är en gravidmage och inte bara " jag har ätit för mycket mat " Glad
  • tovediana
    sweet85 skrev 2011-01-01 21:18:15 följande:

v.20 (19+6)
    Nu tycker jag man börjar se att det är en gravidmage och inte bara " jag har ätit för mycket mat " Glad
    Är det ett sånt där mag-bälte från H&M du har på höften? :)
  • sweet85

Hehe nej det är mudden från mammajeansen från h&m som jag har vikt ner Flört

• jakeline
    werkestam skrev 2011-01-01 15:22:11 följande:
    Nyår 2010, halvtid. Helt underbart! :)
    Gott Nytt År på er alla!

Fler bilder på niomanadersvantan.wordpress.com/

vilka fina bilder! och fin festklänning! och vagnen ni tittat på! :P har lagt till dig på min blogglista nu. :) 
    ~*♥ meandpeanut.blogspot.com ♥*~ Stolt mamma till Éomer f. 081229 ♥ Bönan BF. 110520♥*~
  • tovediana

Det var nästan den vagnen vi ska köpa oxå :)
    Dom ser likadana ut, förutom hjulen tror jag.
    vi ska iaf köpa en emmaljunga mondial duo combi :)

• Maryveken

Men tack så mycket jakeline!! :)

När personalen först visade vagnen var det med den andra karossen, den med fyra stora hjul. Vet inte vad den kallas.. Kan det vara City cross? Det är ju super om man vet med sig att man går mer i terrängen och så.. Men även om ambitionen finns där så lär det inte bli att jag traskar ut nå mer i onödan än vad jag gör nu. Stan räcker bra för mig, haha! Och då kändes de ledade små hjulen super smidigt! 

Vi var inne på duon först, men jag är så himla liten så jag tyck det kändes som om vagnen var ute och styrde mig liksom.. Vet inte hur jag ska förklara det. Jag tog den på en provtur helt enkelt :) Men det var absolut den vagn jag ville ha först, den känns så himla rymlig och ombonad på nått sätt.. :)

Det absolut svåraste tycker jag är valet av färg.. Vilken färg ska ni ta tovediana? 

• qouix

Firade nyårsafton första dagen i vecka 23 (22+0)
    att inte dricka sprit kändes mer som en välsignelse än nåt jag skulle saknat och den lill*
    sov så gott där inne trots raketer och stohej... 

• tovediana
    werkestam skrev 2011-01-01 23:30:36 följande:
    Men tack så mycket jakeline!! :)

När personalen först visade vagnen var det med den andra karossen, den med fyra stora hjul. Vet inte vad den kallas.. Kan det vara City cross? Det är ju super om man vet med sig att man går mer i terrängen och så.. Men även om ambitionen finns där så lär det inte bli att jag traskar ut nå mer i onödan än vad jag gör nu. Stan räcker bra för mig, haha! Och då kändes de ledade små hjulen super smidigt! 

Vi var inne på duon först, men jag är så himla liten så jag tyck det kändes som om vagnen var ute och styrde mig liksom.. Vet inte hur jag ska förklara det. Jag tog den på en provtur helt enkelt :) Men det var absolut den vagn jag ville ha först, den känns så himla rymlig och ombonad på nått sätt.. :)

Det absolut svåraste tycker jag är valet av färg.. Vilken färg ska ni ta tovediana? 
    Hihi vad gulligt du uttryckte dig, att vagnen var ute med dig ;)
    Vi funderar på creme, ni då ? :)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011