• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • mammaE2011

Jag vet att det är hormonellt med hudbristningar då jag själv fått det när jag kom in i tonåren men jag tror ändå på att man kan minska storleken på dem genom att smörja sig :) 

• agda06
    Habbi skrev 2011-01-05 16:51:37 följande:
    Oj.. vad liten och söt den var. Jag som tyckte jag hade en liten mage ^^
    Jag kallar den valken!
  • Hiavatha

Hej! Hoppas alla mår bra med sina magar!

Här kommer en jämförelsebild, v 5+5 och 22+1:

Något ser ju faktiskt ut att hänt! Solig  Svankar gör man visst med, ännu mer än vanligt... Obestämd

• Eleonor01

Vet ni inte att det heter inte bristningar?!?!?! Det heter ju fartränder ;)
     Väldigt gulliga fartränder med tanke på resultatet =)

• qouix

Här är en till som börjat få "fartränder" Flört några få röda streck på sidan på låren som jag kan leva med

Men sen en hel drös på brösten, ser helt röd-randig ut runt hela brösten (som förövrigt växt från en 75B till en 85D) Någon som vet om dom bleknar och isf hur lång tid tar det?.... för som det ser ut nu blir det inga fler urringningar om jag inte ska skrämma ihjäl folk.... Obestämd  

• Hiavatha

Miinellaa: Det var intressant, menar du att du fick sår av att du smörjde dig? Jag använder ingenting (än) och har inga "fartränder" (än), även om det har m hormoner att göra, är i v 22+1 idag, så det kanske kommer.. Men kul att läsa om era erfarenheter.

• Milleman

Här kommer några bilder till från mig :) Inga bristningar alls på magen men lite på brösten, men det hade jag lite sen innan så det är nog dem som blivit synligare nu.

Älskar att känna lillen sparka :D

• Vix

22+1 här
    Angående bristningar så fick jag mina första när jag väntade barn nummer 1 under de tre sista veckorna trodde jag klarade mig men icke. MEN jag är stolt över dem för de visar att jag har burit på mina barn och jag är mamma :

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ & Irma bf 14/5 -2011¸.?°´¯)
Svar på tråden Magbilder BF maj 2011