• gosensgos

Magbilder BF maj 2011

Hej alla!!

Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!

Lägger in det första 

Pärlan v10+6 (vecka 11, 12 i morgon!)

V 11

• Svar på tråden Magbilder BF maj 2011
  • Elsa81

werkestam - yoga blir det för mig oxå! Har aldrig provat men ska testa nu när det kör igång igen! Spännande!

qouix - jo jag har blivit mycket större i omfånget! 2 storlekar Förvånad

• Mikkan90
    christin89 skrev 2010-12-04 21:07:52 följande:
    satt å jämförde lite bilder för att se hur mycket magen växt! å nog syns det att den växt ganska mycket?! =) 

v 6+0

v 9+3

v 18+5 idag =)

Haha, har likadana tatueringar! :)
  • BettyTheBoop

Tack så mycke för alla bra tips man blir ju helt yr av alla olika modeller. Har ni en sån separat liggdel eller mjuklift till den?

• BettyTheBoop

Sorry postade i fel trådTungan ute va en med barnvagnar... kan man skylla på att man är gravid och lite vimsig?? Många fina magarSkrattande

• Tygtiiger

Roligt att titta på alla magar!
    Jag är inte förtjust i min kropp alls när jag är gravid men det blir väl förhoppningsvis något som går att träna i hyfsad form sedan - annars finns ju bra underkläder! :-P

Mina bröst är också större, jag har 75D-80C i vanliga fall beroende på modell, i veckan tillbringade jag en och en halv timme på twilfit med en rar och tålmodig expedit och provade mig igenom 80E-sortimentet Och jag vet ju att om tre månader kommer jag och provar mig igenom de som är ännu större! Då får jag gå till change som har stora bh:ar, jag hade någon i F eller G kupa sist, tror jag. Tyvärr blir de ju inte så snygga, de är liksom inte runda och fina utan breda och långa - jaja, så går det om man är 36 när man blir gravid andra gången!! Twilfit har faktiskt helt ok amningsbh med paddade kupor utan byglar som funkar bra. Byglar har en tråkig tendens att skära in på sidorna på mig.

Och jag vägde fem kg för mycket när jag blev gravid så ovanpå min gravidmage har jag fortfarande en valk (som plattats ut en hel del, dock) så min mage är fortfarande tråkigt knölig om man inte trycker in den i jeansens gravidmudd. Ergo, inga kort på nätet

Men det är roligt att bebisen rör sig, att jag bara lagt på mig 4 - 5 kg och redan är i v 22+3 och inte har mer besvär än andfåddhet och av och till lite tendenser till foglossning!

Krupke, we've got problems of our own!
  • tovediana
    Anna8505 skrev 2011-01-13 18:19:05 följande:
    minna rinner inte..kommer typ som droppar lite ibland och kan var lite blött på lakarnet när jag sovit..mest genomskilningt, nån gång lite vit aktigt men absolut inte mjölk. Det är ju helt normalt oxå så det är bara att gilla läget! okej då ska kanske inte klaga på att dom blivit så stora då när jag läser era senaste inlägg här.. 
    nejnej, det är knappt råmjölk som kommer. mjölkproduktionen kommer väl inte igång förrän efter förlossningen Solig men ja, jag vet inte hur man ska beskriva vätskan, inte riktigt som råmjölk heller. grumligt genomskinligt, inte lika flytande som vatten. typ. hehe
  • FruganH

Lägger in en magbild från nu på morgonen.
    Är ledig idag, underbart! Så nu blir det frukost Glad

• Emmagumsan
    qouix skrev 2011-01-13 17:28:19 följande:
    Jag har gått från en 75C till nu en 85D-90C och känner mig mer som en ko än kvinna... :P tyvärr så vann tyngdlagen så de börjar redan titta neråt tycker jag... Saknar mina små runda och tittar helst inte på mina nya "juvrar" ...

Inga fler som blivit jätte mkt större om bröstkorgen? Jag har inte fått så mkt mer fett där tycker jag inte men det är precis som att lungorna tar mer plats för i en 75 i bhn nu kan jag knappt knäppa..
    Samma här, jag har fått köpa nya bh:ar samt förlängning som man kopplar på för omkretsen, vad det nu heter. Har 80 i omkrets, men nu kan jag inte ens ha 85.. brösten har ju också ökat. har väl gått upp 7 kg, v 22. men man tänker så mycket fett sitter väl inte där.

någon skriver svullnad.. är inte svullen om fingrarna iaf. ringen sitter som vanligt. känner mig också som en ko, och tittar helst inte i spegeln, alla kläder sitter sååååå illa. 
    dricker mycket och äter normalt men känns inte som så mycket kommer ut.. allt sätter sig :O 
  • mammaE2011

Jag har då aldrig kunnat gå utan b-h innan. Snarare nu när boobsen blivit fylligare är dem mer fasta för mig :s 
    Och det här med mjölken :( Min mormor och min mamma och moster kunde inte amma för de hade ingen mjölk att ge så jag kommer nog inte heller kunna amma :( Är så ledsen för det. Jag vill kunna amma och dem allra flesta kan det men jag kommer nog tyvärr tillhöra den enstaka  procenten som inte kan :( Känns så deppigt. (Min mamma har tålmodigt försökt amma alla hennes 4 barn för barnmorskan sa att det kan vara olika från barn till barn/graviditet till graviditet men det funkade aldrig. Det mesta hon kunde ge var råmjölken till mig, sen tog det stop). Jag känner mig så okvinnlig om min kropp inte kommer kunna producera mjölk :(

Svar på tråden Magbilder BF maj 2011