Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
werkestam - yoga blir det för mig oxå! Har aldrig provat men ska testa nu när det kör igång igen! Spännande!
qouix - jo jag har blivit mycket större i omfånget! 2 storlekar 

Tack så mycke för alla bra tips man blir ju helt yr av alla olika modeller. Har ni en sån separat liggdel eller mjuklift till den?
Sorry postade i fel tråd
va en med barnvagnar... kan man skylla på att man är gravid och lite vimsig?? Många fina magar
Roligt att titta på alla magar!
Jag är inte förtjust i min kropp alls när jag är gravid men det blir väl förhoppningsvis något som går att träna i hyfsad form sedan - annars finns ju bra underkläder! :-P
Mina bröst är också större, jag har 75D-80C i vanliga fall beroende på modell, i veckan tillbringade jag en och en halv timme på twilfit med en rar och tålmodig expedit och provade mig igenom 80E-sortimentet
Och jag vet ju att om tre månader kommer jag och provar mig igenom de som är ännu större! Då får jag gå till change som har stora bh:ar, jag hade någon i F eller G kupa sist, tror jag. Tyvärr blir de ju inte så snygga, de är liksom inte runda och fina utan breda och långa - jaja, så går det om man är 36 när man blir gravid andra gången!! Twilfit har faktiskt helt ok amningsbh med paddade kupor utan byglar som funkar bra. Byglar har en tråkig tendens att skära in på sidorna på mig.
Och jag vägde fem kg för mycket när jag blev gravid så ovanpå min gravidmage har jag fortfarande en valk (som plattats ut en hel del, dock) så min mage är fortfarande tråkigt knölig om man inte trycker in den i jeansens gravidmudd. Ergo, inga kort på nätet
Men det är roligt att bebisen rör sig, att jag bara lagt på mig 4 - 5 kg och redan är i v 22+3 och inte har mer besvär än andfåddhet och av och till lite tendenser till foglossning!
men ja, jag vet inte hur man ska beskriva vätskan, inte riktigt som råmjölk heller. grumligt genomskinligt, inte lika flytande som vatten. typ. hehe
Lägger in en magbild från nu på morgonen.
Är ledig idag, underbart! Så nu blir det frukost 

Jag har då aldrig kunnat gå utan b-h innan. Snarare nu när boobsen blivit fylligare är dem mer fasta för mig :s
Och det här med mjölken :( Min mormor och min mamma och moster kunde inte amma för de hade ingen mjölk att ge så jag kommer nog inte heller kunna amma :( Är så ledsen för det. Jag vill kunna amma och dem allra flesta kan det men jag kommer nog tyvärr tillhöra den enstaka procenten som inte kan :( Känns så deppigt. (Min mamma har tålmodigt försökt amma alla hennes 4 barn för barnmorskan sa att det kan vara olika från barn till barn/graviditet till graviditet men det funkade aldrig. Det mesta hon kunde ge var råmjölken till mig, sen tog det stop). Jag känner mig så okvinnlig om min kropp inte kommer kunna producera mjölk :(