Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
haha man kanske ska trycka på rätt knapp... :P here we go again v 23

Ni som har erfarenhet eller kan det här med viktuppgången under graviditeten. Jag är i vecka 23+3 och har "bara" gått upp 4 kg. Är detta för lite? Har haft dåliga matvanor att inte äta så ofta innan och min grav. började med brutalt illamående de första 15 veckorna och det gjorde att jag åt ännu sämre. Nu äter jag frukost, mellanmål och middag. Kanske en banan extra utöver det och lite mörk choklad ibland. Läste att man ska ha gått upp 5-7kg nu så jag är orolig att jag äter för lite. Har väldigt svårt för att småäta det ligger inte naturligt för mig. Bebisen sparkar friskt varje dag så jag tror att h*n får i sig det den ska.
Äntligen v 22 :) Sorry för kvaliten men bilden togs typ 5 m från spegeln =P

Från alldeles nu, kvällsbula mao.
Liggandes, från i morse.
Kunde förresten se rörelser med blotta ögat i dag! Häftigt :) Jag har inte tänkt på det tidigare, men i morse buffade det helt otroligt hårt och mycket så jag var bara tvungen att kolla, och visst såg man! :) Petar man får man dessutom en buff tillbak! Pyret verkar ha vaken tid en halvtimme åt gången eller så.. För sen blir det lugnt igen.. Hur mycket man än buffar.
Halsbrännan har blivit värre och gör nu så att jag måste kräkas upp och kräkas på nätterna. Jag tuggar tabletter hela dagarna men det verkar inte hjälpa.. Måste verkligen ringa och höra med BM om det finns nått man kan få utskrivet.. =P
Från alldeles nu, kvällsbula mao.
Liggandes, från i morse.
Kunde förresten se rörelser med blotta ögat i dag! Häftigt :) Jag har inte tänkt på det tidigare, men i morse buffade det helt otroligt hårt och mycket så jag var bara tvungen att kolla, och visst såg man! :) Petar man får man dessutom en buff tillbak! Pyret verkar ha vaken tid en halvtimme åt gången eller så.. För sen blir det lugnt igen.. Hur mycket man än buffar.
Halsbrännan har blivit värre och gör nu så att jag måste kräkas upp och kräkas på nätterna. Jag tuggar tabletter hela dagarna men det verkar inte hjälpa.. Måste verkligen ringa och höra med BM om det finns nått man kan få utskrivet.. =P
Tack så mycket Habbi! Din är ju också helt underbar! Vilken kanonlista du har på bloggen, inköpslistan alltså. Den ska jag nog jobba mig igenom, den var bra mycket mer utförlig än min! :)
Jag vet att det är helt fel tråd, men vet någon hur man tar bort länkar från sin profil? Jag såg just att det var länkar från 2007 där.. epic fail.
Hej alla :)
Är i v. 21 nu och tycker att allt bara börjar växa mer och mer. :) Det är så mysigt
när sambon även få känna sparkar varje kväll! :)
En liten fråga. Vet att vikten är väldigt individuell av vad man ska gå upp, men har
själv bara gått upp ca 1.5 kg och var inte stor innan graviditeten heller. Vill inte att
något dåligt ska hända ängeln i magen.