Magbilder BF maj 2011
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
Hej alla!!
Startar nu en tråd för oss som gillar magbilder, BF maj 2011!
Lägger in det första
![]()
V 11
men ja, jag vet inte hur man ska beskriva vätskan, inte riktigt som råmjölk heller. grumligt genomskinligt, inte lika flytande som vatten. typ. heheJag kunde bara amma 3 veckor med min son, sedan sinade jag. Första veckan drygt gick jättebra, sen kom problemen. Jag hade han vid bröstet halva dygnet typ. Men är väl inte så konstigt om han inte fick tillräckligt.
Men en fördel med ersättning är ju att pappan får en större roll i det hela. det är inte bara mamma som förknippas med mat. Vem somhellst kan mata bebis. Vilket jag tror gör barnet lite mer självständigt. Vi hade inga problem med att han skrek när jag gick ur rummet osv som jag har många väninnor som varit med om. Och det tycker jag är skönt.
Sen såklart hade jag ju ammat om jag hade kunnat. Får väl se hur det blir denna gången. Är rätt inställd på att det inte kommer att fungera. Men såklart kommer jag att försöka, å hoppas.
Min mamma hade hur mycket mjölk som hellst. Så det kan ju variera väldigt..

Jaa, hittade denna tråden nu!
Skall ha en bebis den femte Maj
Tog bilden igår, är i v. 24+1 nu.
Fina magar ni har förresten.

Jaa, hittade denna tråden nu!
Skall ha en bebis den femte Maj
Tog bilden igår, är i v. 24+1 nu.
Fina magar ni har förresten.
men ja, jag vet inte hur man ska beskriva vätskan, inte riktigt som råmjölk heller. grumligt genomskinligt, inte lika flytande som vatten. typ. hehe