Fuckbook
Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu?
Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu?
Många här verkar vara mest inne på att gillra fällor men jag tycker det mest intressanta för Ts borde vara att ta reda på vad detta betyder för hennes relation med mannen. Vad betyder det att han registrerat sig på en sån sida? Betyder det att han är en annan än du trott; någon du inte vill vara med?
Har han gjort det för att ert förhållande är dåligt? Eller är han bara nyfiken?
Jag provade registrera mig för att se vad som hände , jag fick ett mail med mitt användar namn o hämtning av lösenord . De va det enda , det hamnade i min skräppost. Sen va de lätt o smidigt att avsluta det lika fort
Vilket oxå jag får känslan av från TS första inlägg. Men det är ju alltid lätt att få en egen känsla när man inte är med i spelet så att säga.
Vilket oxå jag får känslan av från TS första inlägg. Men det är ju alltid lätt att få en egen känsla när man inte är med i spelet så att säga.