• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Fiyali
    Anonym (lugn) skrev 2010-11-02 13:41:45 följande:
    Vilka sidor då?
    Man måste bland annat göra det när man blir medlem på korsord.se. Tror man fick göra det på facebook också faktiskt.
    ...ibland räcker det inte med att man gör sitt bästa, ibland måste man göra det som krävs...
  • Agent Fluff
    Fiyali skrev 2010-11-02 13:44:02 följande:
    Man måste bland annat göra det när man blir medlem på korsord.se. Tror man fick göra det på facebook också faktiskt.
    Även här på FL om jag inte har helt fel för mig...
  • Rikard

Många här verkar vara mest inne på att gillra fällor men jag tycker det mest intressanta för Ts borde vara att ta reda på vad detta betyder för hennes relation med mannen. Vad betyder det att han registrerat sig på en sån sida? Betyder det att han är en annan än du trott; någon du inte vill vara med?
    Har han gjort det för att ert förhållande är dåligt? Eller är han bara nyfiken?

• Rocknangel

Jag provade registrera mig för att se vad som hände , jag fick ett mail med mitt användar namn o hämtning av lösenord . De va det enda , det hamnade i min skräppost. Sen va de lätt o smidigt att avsluta det lika fort

• Anonym (Fuckbook)
    Anonym (lugn) skrev 2010-11-02 13:23:35 följande:
    Det låter väldigt mycket som slaskpost, sannolikheten för att det betyder att din man registrerat sig är rätt liten skulle jag säga.
    Fast om det var slask skulle väl inte en sån profil finnas på fuckbook. För den finns där...
  • annvian
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-02 22:10:54 följande:
    Fast om det var slask skulle väl inte en sån profil finnas på fuckbook. För den finns där...
    Hur känner du TS? Funderat vidare? Förstår din osäkerhet. Tror du att din man skulle vara ärlig om du frågade honom rakt ut eller kommer han clean först om du har bevis?
  • Anonym (...)
    annvian skrev 2010-11-02 22:38:34 följande:
    Hur känner du TS? Funderat vidare? Förstår din osäkerhet. Tror du att din man skulle vara ärlig om du frågade honom rakt ut eller kommer han clean först om du har bevis?
    Om han har oärliga intensioner så kommer han knappast att vara ärlig vid en utfrågning om han vet att han kan klara sig undan med att säga typ att han var nyfiken och ville kika lite bara. Det enda som händer då är att han raderar alla mail därifrån och suddar sina spår på datorn... Så att han lättare kan hålla på sen.
  • annvian
    Anonym (...) skrev 2010-11-02 22:43:21 följande:
    Om han har oärliga intensioner så kommer han knappast att vara ärlig vid en utfrågning om han vet att han kan klara sig undan med att säga typ att han var nyfiken och ville kika lite bara. Det enda som händer då är att han raderar alla mail därifrån och suddar sina spår på datorn... Så att han lättare kan hålla på sen.
    Precis. OM han har orärliga intensioner. Thats what i asked Glad Vilket oxå jag får känslan av från TS första inlägg. Men det är ju alltid lätt att få en egen känsla när man inte är med i spelet så att säga.

Det finns även de som rakryggat står upp för att det är så samt de som tycker det är skönt att bli påkomna...
  • Anonym (...)
    annvian skrev 2010-11-02 22:53:14 följande:
    Precis. OM han har orärliga intensioner. Thats what i asked Glad Vilket oxå jag får känslan av från TS första inlägg. Men det är ju alltid lätt att få en egen känsla när man inte är med i spelet så att säga.

Det finns även de som rakryggat står upp för att det är så samt de som tycker det är skönt att bli påkomna...
    Ja det är ju därför fällan är bäst, då får hon veta om han har oärliga intensioner.. om de bara pratar om saken så kan han ju lika gärna ljuga. Visst, han KAN vara ärlig, men hon kommer ju alltid å undra...

Ja det finns säkert såna, men varför ta chansen? :P Om han nu är oärlig så vet hon inte det utan bevis. Att ha reggat sig är inte bevis, så tar hon upp det så kommer han bara tro att hon snokat och är jobbig och sotis. Har hon däremot bevis så kan han inte bli arg precis ^^ 
Svar på tråden Fuckbook