• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Karolina1982
    PW58 skrev 2010-11-01 10:45:27 följande:
    Om han ska verifiera sin e-mail så har han inte vart in på väääldigt länge.
    sånt får man från nästan alla sidor man är medlem på om man inte vart inloggad på länge.
    Det behöver ju inte betyda att man inte varit inne på länge. Det betyder snarare att han nyss blev medlem. De flesta sidorna man blir medlem på verifierar man sin mail på.
  • Mad as snow
    Anonym (Öh?) skrev 2010-11-01 12:01:24 följande:
    Jag har läst på lite nu och har förstått att det är någon form av dejtingsida det handlar om. Jag hade aldrig hört talas om Fuckbook.

Och jag kan bara hålla med dig, jag är lika diaboliskt lagd jag med! Jag tycker att hon ska skaffa ett eget konto och testa att ragga upp honom! Jag känner en man som har hållit på på just detta sätt trots att han är sambo och har barn. Vad är meningen? Jag bara frågar. Nej, kläm till honom och det rejält!!! Det är han värd...
    Ja, eftersom det i ett sådant här läge alltid finns möjligheter för honom att slingra sig ur det hela. Om det var min man skulle jag verkligen vilja veta exakt vad han håller på med, och det hade inte räckt med hans förklaringar eftersom de garanterat är efterkonstruktioner... 
  • Anonym (Fuckbook)
    Anonym (suck) skrev 2010-11-01 09:40:19 följande:
    Har ett ex som reggade sig på sådana där sidor "på kul". Han ville snoka runt, sa han. Att det gjorde mig ledsen varje gång spelade tydligen ingen roll. Jag gjorde slut så småningom, inte just pga av detta, men jag såg ingen framtid tillsammans. I backspegeln kan jag se att han var väldigt omogen.

Hur gamla är ni, om jag får fråga?
    Vi är i 30års åldern båda två.

Han ska också "roa sig" på min bekostnad ibland. Att jag blir ledsen är inte lika viktigt som att han får kika på/kommentera andra brudar tydligen. Jag är ändå ganska tolerant. 
  • Anonym (Fuckbook)
    Anonym (lycka till) skrev 2010-11-01 10:04:46 följande:
    Hej!
    Ser du när han skapade kontot? Hur ofta han är inloggad? Finns någon annan information på kontot som avslöjar hans intentioner (civilstatus, önskemål etc.)?
    Ser inget sånt tyvärr. Man kan fylla i mer information om civilstatus och önskemål men det har han tydligen inte gjort för det finns inget sånt på hans sida. 
  • CloudBerry 1

Du reggar ett konto, googlar efter en bild på en snygg donna och låter föreställningen börja såklart.

• Anonym (Fuckbook)
    Anonym (lycka till) skrev 2010-11-01 10:04:46 följande:
    Det där med att bara skapa ett konto för att man är nyfiken förekommer säkert. Jag har gjort det själv. Det som verkar misstänksamt är att du inte har vetat om kontot. När jag har skapat nyfikenhets-konton på tvivelaktiga sajter så har alltid min partner vetat om dessa och vi har diskuterat dem tillsammans.
    Japp på klubb6 skapade vi en gång ett gemensamt konto för att kika runt lite. Men det tog vi bort när vi var klara. Det konstiga var att han redan visste så mycket om sidan så han hade antagligen redan ett konto där som sagt. Hade inte bytt mig det minsta om han hade ett gammalt konto kvar där som han aldrig använde men misstänker ju att han loggat in rätt nyligen där med. Om den användaren jag tror är han (speciellt användarnamn). 

Han har haft profiler som legat kvar på datingsidor i början av vårat förhållande men det var bara för att han inte visste hur man fick bort dom.  Han är inte så duktig på datorer. 
  • Anonym (Fuckbook)
    sambo68 skrev 2010-11-01 10:33:48 följande:
    Lägg in  keylogger på hans dator så kan du ju gå in på hans konto.
    Syns inte det? 
  • Anonym (Fuckbook)
    PW58 skrev 2010-11-01 10:45:27 följande:
    Om han ska verifiera sin e-mail så har han inte vart in på väääldigt länge.
    sånt får man från nästan alla sidor man är medlem på om man inte vart inloggad på länge.
    Fast så får man ju precis när man reggat sig med. 
  • Anonym (Fuckbook)
    Anonym (**) skrev 2010-11-01 11:37:17 följande:
    Så man reggar sig alltså på knullsiter bakom sin partners rygg för att förhoppningsvis få en skön bild att runka till på den snygga kassörskan på Ica, eller varför inte grannen. Det gör säkert att det hela känns bättre för partnern..
    Ja mycket bättre.... Rynkar på näsan
Svar på tråden Fuckbook