• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Tizzan

Sätt han i en rejäl fälla! Ragga upp honom på ett sätt han inte kan motstå (hah du vet ju vad han vill ha) och bestäm träff så småningom om.. Sen.. Ja då träffar du honom ;) rent kallt hade jag nog bestämt träff på nåt hotell för att tex ha sex då (som den här sidan verkar handla om) och när JAG sen mötte honom på utsatt plats hade jag nog fan vräkt ur mig, "så jag har bokat rummet, skulle vi knulla eller?" hah! Jävla karljävel! Förlåt men jag HATAR sånt här, då min sjuka företetta var proffs att nätragga och gå bakom ryggen! Och tro mig.. Det har förstört mig mkt! Är alltid rädd att drabbas igen *morr* även om jag biter mig i läppen och inte tänker snoka nu för jag har nu vääärldens bästa kille som verkligen visar på alla sätt att han är nöjd med mig ;)
    Men go for it girl jag hade gett han en omgång ångest ner i graven ;)

• sambo68

Kan tyvärr inte ge tips på hur keylogger fungerar, har aldrig själv använt det. men sök på flashback där finns det tips.

• Anonym

Kan inte du säga "Ska jag hjälpa dig ta bort dina gamla konton du verkar ju få så mycket spam, nu senast av fuckbook men där har väl inte du något behov av att vara?"

• Anonym (Been there...)

Det kan ju vara så att det är sökandet som gör honom upphetsad? Även om han aldrig i livet skulle kunna tänka sig att gå bakom din rygg på den fysiska fronten så kanske han går igång ordentligt på själva sexpratet? På fuckbook så är ju huvudsyftet att leta sexpartners, och det är som sagt kanske bara flirtandet han gillar?

• Anonym
    CloudBerry 1 skrev 2010-11-01 13:11:25 följande:
    Du reggar ett konto, googlar efter en bild på en snygg donna och låter föreställningen börja såklart.
    ja det är väl bästa o lättaste sättet att avslöja honom på!
  • Akropol

Det kanske är en dubbelbluff. Han har skaffat ett konto på sajten på ett sätt så du ska se det. Nu har han koll på vad du gör och väntar på att du ska kontakta honom med falskt namn på sidan. Ni kommer ha en lång fantastisk kontakt på sidan. Sedan när du kommer till hotellet kommer du mötas av ett blomsterhav på rummet och att han berättar att han ville ha en kväll med dig alldeles själva och som det var när ni träffades första gången då allt var nytt. Hjärta Det skulle kunna vara så men kanske inte så troligt.

• Anonym
    Akropol skrev 2010-11-01 15:43:03 följande:
    Det kanske är en dubbelbluff. Han har skaffat ett konto på sajten på ett sätt så du ska se det. Nu har han koll på vad du gör och väntar på att du ska kontakta honom med falskt namn på sidan. Ni kommer ha en lång fantastisk kontakt på sidan. Sedan när du kommer till hotellet kommer du mötas av ett blomsterhav på rummet och att han berättar att han ville ha en kväll med dig alldeles själva och som det var när ni träffades första gången då allt var nytt. Hjärta Det skulle kunna vara så men kanske inte så troligt.
    Fet chans! Tur att det finns obotliga romantiker också. Glad
  • Lavish

Att starta ett eget konto kan ju också vara det bästa sättet att lugna sin oro. Det kan ju vara så att han inte ens svarar på meddelanden eller åtminstone inte besvarar flirtiga meddelanden eller är sugen på bilder. Att han bara startat kontot av nyfikenhet eller som en kul grej med nån kompis.

Om du däremot konfronterar honom och han säger att han bara var nyfiken så kommer du ju alltid undra om det verkligen var sant.

• Akropol
    Anonym skrev 2010-11-01 16:33:06 följande:
    Fet chans! Tur att det finns obotliga romantiker också. Glad
    Vi romantiker lever på hoppet och glöden. {#emotions_dlg.flower} Jag fick grym lust att göra det men vår relation är inte riktigt sån att det fungerar. Hoppas det är så och att vi får en fantastisk redogörelse av en underbar helg från TS om en månad.
  • Anonym (Fuckbook)
    Lavish skrev 2010-11-01 16:40:16 följande:
    Att starta ett eget konto kan ju också vara det bästa sättet att lugna sin oro. Det kan ju vara så att han inte ens svarar på meddelanden eller åtminstone inte besvarar flirtiga meddelanden eller är sugen på bilder. Att han bara startat kontot av nyfikenhet eller som en kul grej med nån kompis.

Om du däremot konfronterar honom och han säger att han bara var nyfiken så kommer du ju alltid undra om det verkligen var sant.
    Bara för att han inte svarar på det jag skriver så är det ju inte säkert att han inte pratar med någon annan där. Rynkar på näsan
Svar på tråden Fuckbook