• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Anonym

TS: Jag kommer tyvärr inte ihåg vad det stod, raderade dem direkt. Jag skulle kunna tänka mig att det även hos din sambo skulle kunna vara skräppost då jag själv aldrig varit inne där, men om du kollat upp hans profil och namn och så stämmer känns det lite konstigare.

Skräpposten ser ju ofta väldigt trovärdig ut. Jag vet inte hur många gånger jag fått meddelande om att någon skrivit något nytt på Facebook eller att någon vill bli vän med mig. Det är Hotmailen jag pratar om och den har jag inte reggat på Facebook, så de vet jag att de är fejk.

En svår sits att vara i. Jag tror mest på kommunikation, men tyvärr så är folk inte ärliga alltid. Har i näravän kretsen precis haft en vän som vänstrat i nästan två år och det var den sista personen jag trodde skulle ljuga eller bedra. Sedan är det väldigt lätt att börja misstänka saker som inte finns eller bli inlurad i att tro.

Försök gå på dina känslor. Är det första gången det dyker upp? Har du fått konstiga känningar i andra situationer innan?

För mig har det alltid varit svart eller vitt, men det är ju för att jag aldrig hamnat i en otrohetssituation, än iallafall. Har alltid sagt att jag drar direkt, men efter mina vänners situation är jag inte lika säker. Det är svårare när man har barn och de har det jättebra nu. Det var inte rätt av den ena, men vissa underliggande orsaker finns ju ofta.

• Anonym
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-02 22:10:54 följande:
    Fast om det var slask skulle väl inte en sån profil finnas på fuckbook. För den finns där...
    nej exakt ! Klart han reggat sig om de finns en profil på han.
    Absolut.
  • Anonym (Fuckbook)
    Anonym skrev 2010-11-03 13:35:46 följande:
    nej exakt ! Klart han reggat sig om de finns en profil på han.
    Absolut.
    Jag vet ju inte om profilen är hans men den verkar ju enligt mailet han fick höra ihop med hans mail. Har skrivit till "honom" på Fuckbook. Inget svar...än iallafall. Får tillgång till hans dator om några dagar....ska se om jag kan kolla historiken då om han varit inne eller inte på den sidan. 
  • Anonym
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-04 19:42:56 följande:
    Jag vet ju inte om profilen är hans men den verkar ju enligt mailet han fick höra ihop med hans mail. Har skrivit till "honom" på Fuckbook. Inget svar...än iallafall. Får tillgång till hans dator om några dagar....ska se om jag kan kolla historiken då om han varit inne eller inte på den sidan. 
    Tummen upp för dig :)

ha en trevlig helg..
  • Rikard

Om du raderade mejlet finns en "risk" att han inte har kunnat registrera sig och alltså inte har tillgång till sin egen profil.

• annvian
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-04 19:42:56 följande:
    Fortfarande inne och kollar tråden... Hänger med och ser vad du får för svar.
  • Anonym

Hej hej

Hur går det TS?

Har du fått svar på det mail du skickade han ??

*nyfiken*

• Anonym (Fuckbook)

Har inte fått något svar. Hittade inget i historiken men efter en diskussion idag inser jag att han helt enkelt kan ha raderat det i historiken. Trodde inte han hade koll på sånt. Klubb 6 profilen kan inte vara hans ialalfall. Den hade varit inloggad senast på en dag och tid när vi låg och kollade på en film. 

• inyourface

Fanns det inte en exakt likadan tråd för ett litet tag sen? Med nästan exakt samma trådstart?

The truth hurts, the lie's worse
  • Anonym (5 år)

Vad fan är det med folk? Kollar ni aldrig hur gammal en tråd är, innan ni svarar.

Svar på tråden Fuckbook