• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Lavish
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-01 16:55:03 följande:
    Bara för att han inte svarar på det jag skriver så är det ju inte säkert att han inte pratar med någon annan där. Rynkar på näsan
    Så kan det ju vara men varför skulle han inte svara på vad du skriver? Du har väl skaffat en trovärdig snygg tjej som profilbild?
  • Anonym (Fuckbook)
    Lavish skrev 2010-11-01 17:04:33 följande:
    Så kan det ju vara men varför skulle han inte svara på vad du skriver? Du har väl skaffat en trovärdig snygg tjej som profilbild?
    Nä men jag får väl försöka hitta en. Någon som känner/är en snygg brunett som vill låna mig lite bilder? Flört
  • Anonym (...)
    Anonym (Been there...) skrev 2010-11-01 14:03:57 följande:
    Det kan ju vara så att det är sökandet som gör honom upphetsad? Även om han aldrig i livet skulle kunna tänka sig att gå bakom din rygg på den fysiska fronten så kanske han går igång ordentligt på själva sexpratet? På fuckbook så är ju huvudsyftet att leta sexpartners, och det är som sagt kanske bara flirtandet han gillar?
    Hon har ju redan sagt att ingen av dom tycker att det är ok att någon av dom flirtar, så det är ju också att gå bakom ryggen på sin partner om han gör det ändå trots att han själv inte vill att hon gör det och han vet att hon inte vill att han gör det.
  • Anonym (...)
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-01 17:22:59 följande:
    Nä men jag får väl försöka hitta en. Någon som känner/är en snygg brunett som vill låna mig lite bilder? Flört
    Googla!
  • Mysgosmys
    Varför brunett? :)
  • Anonym (brunett)
    Mysgosmys skrev 2010-11-01 18:26:49 följande:
    Varför brunett? :)
    För att brunetter är snyggast såklart ;)
  • sweetfia

Säger som alla andra, skaffa dig ett konto där du också och ragga på honom..
    Då får du veta vad han vill med att ha ett konto där.

• Anonym
    sweetfia skrev 2010-11-01 21:01:41 följande:
    Säger som alla andra, skaffa dig ett konto där du också och ragga på honom..
    Då får du veta vad han vill med att ha ett konto där.
    Duh, det har hon ju redan gjort. Inte läst tråden eller? Flört
  • Akropol
    Du kan få låna min.
Svar på tråden Fuckbook