Fuckbook
Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu?
Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu?
Usch...har inte kunnat sova inatt....
Att prata med varandra måste väl vara det bästa, fråga varför han reggat sig där. Du kanske oxå ska regga dej
o ha lite koll på han vad han gör där inne ?....
Att prata med varandra måste väl vara det bästa, fråga varför han reggat sig där. Du kanske oxå ska regga dej
skaffa ett konto där du med och sen så skriver du till hans konto och låssas vara någon annan tjej som vill flirta och vill träffas. sen har du dina bevis 
Tror oxå det enda är att regga sig själv, annars kommer han bara neka....
Eller kanske visa han de du sett? Me egna ögon? Fast då kanske han nekar då oxå, killar är experter på att få tjejer att tro att DATORN själv reggat han på sådana sidor, att porr laddas ner på datorn själv och sånt, haha.
Dom tror vi e blåsta.
Min ex skaffade konto på en sådan sida.
Jag skaffade en profil jag också - bjöd ut henne på en kryssning till danmark.
Hon sa till mig att hon skulle på konference. När ingen mötte henne vid båten SMS:ade hon min nya mobil
Sedan var det dax att snacka
men fuckbook, jag vet inte om folk är roliga eller sorgliga.