• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Anonym (Fuckbook)
    psykfall13 skrev 2010-11-01 00:19:58 följande:
    Jo jag tänkte att han kanske reggade sej och lät mejlet ligga medvetet, så att du skulle se och undra. Det finns ju dom som är så pass svartsjuka så dom testar sin partner på såna sätt.
    Det tror jag faktiskt inte. Han visste inte att jag skulle se det. 
  • Anonym (Fuckbook)

Usch...har inte kunnat sova inatt....

• sambo68

Att prata med varandra måste väl vara det bästa, fråga varför han reggat sig där. Du kanske oxå ska regga dej
    o ha lite koll på han vad han gör där inne ?....

• Anonym
    sambo68 skrev 2010-11-01 07:12:25 följande:

Att prata med varandra måste väl vara det bästa, fråga varför han reggat sig där. Du kanske oxå ska regga dej

Han har ju gått bakom ryggen på henne. Hur ska hon kunna lita på svaret?
    Det är bättre att testa honom först. Då ser hon vad han är kapabel till.
  • Shaun the sheep
    sambo68 skrev 2010-11-01 07:12:25 följande:

Förstår inte alls det här inlägget. Om han blivit medlem på ett sånt ställe som bara går ut på att hitta en sexpartner, varför skulle han vara ärlig? "Nä, men älskling. Jag reggade mig där för att jag ville hitta någon att prata med" Jo tjena!
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Anonym

skaffa ett konto där du med och sen så skriver du till hans konto och låssas vara någon annan tjej som vill flirta och vill träffas. sen har du dina bevis Glad

• Anonym

Tror oxå det enda är att regga sig själv, annars kommer han bara neka....
    Eller kanske visa han de du sett? Me egna ögon? Fast då kanske han nekar då oxå, killar är experter på att få tjejer att tro att DATORN själv reggat han på sådana sidor, att porr laddas ner på datorn själv och sånt, haha.
    Dom tror vi e blåsta.

• thomas59

Min ex skaffade konto på en sådan sida.

Jag skaffade en profil jag också - bjöd ut henne på en kryssning till danmark.
    Hon sa till mig att hon skulle på konference. När ingen mötte henne vid båten SMS:ade hon min nya mobil
    Sedan var det dax att snacka

• puss
    thomas59 skrev 2010-11-01 08:29:01 följande:
    Min ex skaffade konto på en sådan sida.

Jag skaffade en profil jag också - bjöd ut henne på en kryssning till danmark.
    Hon sa till mig att hon skulle på konference. När ingen mötte henne vid båten SMS:ade hon min nya mobil
    Sedan var det dax att snacka
    eller så var det slutsnackat.
    det är tammefan roligt nästan jämt
  • puss

men fuckbook, jag vet inte om folk är roliga eller sorgliga.

det är tammefan roligt nästan jämt
Svar på tråden Fuckbook