• Anonym (Fuckbook)

Fuckbook

Såg av en slump att min sambo fått ett mail från Fuckbbok om att verifiera sin email. Gick in på fuckbookprofilen. Och län och allt stämmer. Användarnamnet har hans andranamn i sig och åldern stämmer förutom på ett år. Vad gör jag nu? 

• Svar på tråden Fuckbook
  • Anonym

kontakta han för att se hans riktiga intentioner annars KOMMER HAN BARA SKYLLA IFRÅN SIG!!bättre att veta nu en ett bakslag senare men annan skit.

• Anonym (Fuckbook)
    Anonym (...) skrev 2010-10-31 23:49:34 följande:
    Tycker det är onödigt att göra en big deal av det innan du vet, och frågar du så kommer han med all säkerhet säga att han bara ville kolla; oavsett om det är sanningen eller ej. 
    Precis. Frågar jag lär han ju inte vara ärlig ändå...
  • Anonym (Fuckbook)
    Mysgosmys skrev 2010-10-31 23:51:30 följande:
    Jag tror faktiskt att det är det bästa sättet för att få veta om han har några speciella planer med att bli medlem där... Så ja, kontakta honom! Han kanske bara vill flirta också, och om han gör det så är det ju upp till dig om du är ok med att han flirtar utan att träffa personerna i fråga.
    Att jag flirtar med andra är inte alls ok med honom. Och han vet att jag inte tycker det är ok heller. 
  • Anonym (...)
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-10-31 23:59:21 följande:
    Precis. Frågar jag lär han ju inte vara ärlig ändå...
    Det kan du ju inte veta, du får ett svar, men han kan lika gärna vara ärlig som oärlig. Det kan vara så att han bara ville se sig omkring på sidan, men det kan även vara så att han bara säger det... Gör som du vill så klart, men att leka Sherlock Holmes tror jag skulle ge dig det mest tillfredställande svaret :)
  • psykfall13

Är han en sån som brukar testa dej, om du skulle kunna vara med andra och så?

Överlever <3
  • jamjar

Hmm, om vi låtsas att din man nu är ute och kollar/söker eller flirtar på nätet.,, vad gör du åt saken?!?!!?! Du behöver inte svara, men tänk om.... Och tänk sen på dig själv i första hand!!!

• Anonym (Fuckbook)
    Anonym (...) skrev 2010-11-01 00:04:51 följande:
    Det kan du ju inte veta, du får ett svar, men han kan lika gärna vara ärlig som oärlig. Det kan vara så att han bara ville se sig omkring på sidan, men det kan även vara så att han bara säger det... Gör som du vill så klart, men att leka Sherlock Holmes tror jag skulle ge dig det mest tillfredställande svaret :)
    Det är bara det att jag orkar inte vänta på att få ett svar. Kommer gå omkring med en stor klump i magen ju och må skit. Dessutom kommer vi inte träffas förrän i helgen nästa gång av lite olika anledningar. Och dra det över telefon känns inte aktuellt. Så jag antar att jag kan snoka lite nu när jag ändå inte kan fråga på några dagar. 
  • Anonym (Fuckbook)
    psykfall13 skrev 2010-11-01 00:05:52 följande:
    Är han en sån som brukar testa dej, om du skulle kunna vara med andra och så?
    Han brukar skämt om det ganska ofta. Och han är ganska svartsjuk av sig. Fast det skulle han aldrig erkänna och han är det inte öppet utan han lägger små skumma kommentarer bara om det. Varför undrar du det? 
  • Mysgosmys
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-01 00:09:21 följande:
    Det är bara det att jag orkar inte vänta på att få ett svar. Kommer gå omkring med en stor klump i magen ju och må skit. Dessutom kommer vi inte träffas förrän i helgen nästa gång av lite olika anledningar. Och dra det över telefon känns inte aktuellt. Så jag antar att jag kan snoka lite nu när jag ändå inte kan fråga på några dagar. 
    Om du är ute efter ett ÄRLIGT svar så är det nog värt väntan... Om det är så att han prasslar eller vill prassla eller planerar att prassla så kommer han ju aldrig att vara ärlig om det. Visst, du kan be honom radera kontot, men han kommer bara skaffa ett nytt och dölja sina spår bättre...
  • psykfall13
    Anonym (Fuckbook) skrev 2010-11-01 00:11:18 följande:
    Han brukar skämt om det ganska ofta. Och han är ganska svartsjuk av sig. Fast det skulle han aldrig erkänna och han är det inte öppet utan han lägger små skumma kommentarer bara om det. Varför undrar du det? 
    Jo jag tänkte att han kanske reggade sej och lät mejlet ligga medvetet, så att du skulle se och undra. Det finns ju dom som är så pass svartsjuka så dom testar sin partner på såna sätt.
    Överlever <3
Svar på tråden Fuckbook