Anonym (Orolig mamma) skrev 2011-01-29 13:16:42 följande:
En liten update fr mig-
Mitt x har bevisat att han går över lik för att komma åt mig, anklagar mig för brott,har bandat samtal där vi diskuterar å bandat upp för min fam vilket förklarar hans konstiga meningar när vi sågs som jag inte alls fattade förens nu. han sa saker rakt ut som inte hade ngn sans å balans..han bandade å fick det att framstå som om det hände saker som inte var.
fick brev fr hans advokat häromdan om hot om stämning,jag har anlitat en av sveriges bästa såklart.
Å till saken e den att jag ALDRIG nekat han ngt umgänge.
han använder sig av vårt barn för att skada mig av ren princip å inte för att han bryr sig om den lille, när han väl träffar den lille så håller han plutten i knät å tittar på tv eller sitter vid MIN data.
han har inte hört av sig mer än 20 min på 1 månad å då satt han bara med lillen å gjorde nada.
sen ställer han sig som ett offer till alla å får dom att tro att jag e det hemska monstret, tom min egen fam.
men det e bara början å det vet jag,å jag vet åxå att det är inte ens i närheten av slutet.
men jag får ju kämpa för mitt barns rättighet.
jag erbjöd han å träffa lillen 3 dagar i veckan ala 2 timmar åt gng hemma hos oss där lillen känner sig trygg i sin hemma miljö å jag fortfarande ammar på heltid. detta var inte intressant utan han ville ta med lillen fr det att han var 4 dagar gammal å tyckte att jag skulle pumpa ut. Detta är åxå vad han stämmer mig på.
han har inga barn sen innan å är väldigt egocentrerad. Tänker inte alls på vad som är bäst för vårat barn utan har bara sig själv i sikte.hans sista mening till mig var-
Jag ska straffa dig, å ditt straff ska bli att jag tar din son ifrån dig å den dagen du hamnar på hispan,dårhus så kommer jag med vårt barn å hälsar på dig för du är ju trots allt hans mamma.
hans mål är alså att knäcka mig helt då han inte längre har ngn kontroll på mig.
försök att undvika tillfällen då ni pratar öga mot öga.. inte ens för att banda samtal.
du behöver inte öppna dörrens ens om han ringer på dörren.. du kan säga att det är för att du anser att samtalet inte gynnar någont samarbete.
Vad vill hans advokat... för man kan inte stämma någon utan att man inte gått med på några krav...?
man måste ju framföra vad man han för krav för att visa att det ligger en tvist som man stämmer för..
Du får inboxa mig om du vill om du vill..