Inlägg från: kramiiis |Visa alla inlägg
  • kramiiis

Kramiiis vänner

kram lilla jj, det behövdes verkligen just nu då jag ställt till det för mig själv i en annan tråd genom att vara för öppen med vad jag känner.

I'm indestructible
  • kramiiis

Tack hoppas och Hagelin för att ni finns och en så mysig eftermiddag! Ses snart igen

• kramiiis

hmmm skulle haft möte med min chef och handledare först i måndags sen igår. och nu vet jag inte längre, eftersom de inte svarade på mitt förra mail när jag försökte föreslå en tid. Nu är de inte här.

Men jag skickade just ett mail

"Hej!

Jag undrar om vi kan bestämma en tid för ett möte, skulle kännas bra att bestämma ett disputationsdatum och även gå igenom ifall det är något mer jag borde göra i avhandlingen och även sista artikeln.

Jag har gärna ett möte så fort som möjligt, helst denna veckan, då jag nästa vecka måste gå till arbetsförmedlingen och anmäla mig som arbetslös för att kunna försöka få ut a-kassa, och efter det får jag ju egentligen inte jobba mer ifall jag blir beviljad a-kassa."

var det för styggt skrivet? har redan skickat iväg det men ångra mig direkt....Obestämd dumt å börja bråka nu lixom...

I'm indestructible
  • kramiiis

bra att du tycker så hagelinen, jag kände att jag ville skriva ett irriterat mail, men tydligen har jag svårt att göra det
    De har dock inte svarat än nån av dem

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    nåja jag känner mig såpass klar med allting att jag kan skicka det på interngranskning och sen tänker jag inte bry mig längre typ iaf inte om den blir godkänd där.

puss söt!

vi får fira på tisdag {#emotions_dlg.djavulsk}

I'm indestructible
  • kramiiis

sorry måste bara skrika lite!

JAG ÄR KLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! förutom några enstaka figurer jag ska göra lite snyggare. Men allt annat är klart för interngranskning! och datum bestämt!
    HAHA jag han innan sista februari! I LOVE MYSELF! JAG ÄR BÄST! hahahahaha!!!

I'm indestructible
  • kramiiis
    Fru Orange skrev 2011-02-23 15:29:52 följande:
    Det kommer att gå så bra så!!! Det vet jag eftersom du är BÄST!!! Hihi! Kramisar på kramiiisen

det bästa är ändå att ha gjort ngt som min chef inte trodde jag skulle klara! HA!

nu kanske han är glad att han gav mig  2 månadslöner till istället för att förlora 1 miljon och inte få ut en till doktorand (ser dåligt ut på hans cv...)
    I'm indestructible
  • kramiiis
    Pimpinellan skrev 2011-02-23 15:48:26 följande:
    Inte för att jag riktigt vet vad du egentligen gjort,men klart du är bäst vännen! Glad

Kram!!
    tack raring!
    Jag har doktorerat och min chef har inte ritkigt tagit min långa sjukskrivning så bra och ville därför inte ge mig mer pengar efter dec förra året. Men i gråtande tillstånd bad jag om att få februari ut på mig för att göra klart experimenten och skriva klart min avhandling och jag har lyckats!

Vilket känns så jäkla bra!
    I'm indestructible
Svar på tråden Kramiiis vänner