• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • SamsonS

Hej! :)
    Jag är i v 18 idag, och RUL om en vecka, spännande!
    Var i Halmstad bor du? :)

• Theta

Tänkte härromdagen på att det varit rätt så dött här i tråden :( Tråkigt.
    Tänkte fråga om det är någon som behöver saker till sin bebis? Pma eller skriv i gästboken isåfall :)

¤l Cassandra 100331 l¤
  • SamsonS
    Theta skrev 2011-02-03 22:25:17 följande:
    Tänkte härromdagen på att det varit rätt så dött här i tråden :( Tråkigt.
    Tänkte fråga om det är någon som behöver saker till sin bebis? Pma eller skriv i gästboken isåfall :)
    Jaaag behöver! Skrattande vad är det du vill bli av med?

Idag är en väldigt bra dag! Fick precis veta att det löst sig med mitt studielån och jag får lite extrapengar nu vilken dag som helst, lycka! Så dom extra pengarna ska gå till bebisen,härligt!
    Pyret beräknad 13/7-11 <3
  • beellas
    SamsonS skrev 2011-02-03 19:58:13 följande:
    Hej! :)
    Jag är i v 18 idag, och RUL om en vecka, spännande!
    Var i Halmstad bor du? :)
    Mysigt då är allt så nytt och spännande :) Jag bor i oskarström med min man :)
    Innan bodde jag på vallås men vi ville ha lite lugn nu när bebisen kommer
    så vi flyttade hit :)
    Duda?
  • SamsonS
    beellas skrev 2011-02-04 11:28:28 följande:
    Mysigt då är allt så nytt och spännande :) Jag bor i oskarström med min man :)
    Innan bodde jag på vallås men vi ville ha lite lugn nu när bebisen kommer
    så vi flyttade hit :)
    Duda?
    Jag bor en liten bit utanför Laholm med min sambo, men jag är Halmstadbo från början, kommer från Gullbrandstorp :)
  • beellas
    SamsonS skrev 2011-02-04 11:35:30 följande:
    Jag bor en liten bit utanför Laholm med min sambo, men jag är Halmstadbo från början, kommer från Gullbrandstorp :)
    Jaha okej :) Oskarström & Laholm är väl åt samma håll haha?
    jag kan inte så mycket utanför halmstad, flyttade hit för ca 5månader sen
    så är inte så insatt än :) sen är det lite minus att jag inte känner många här.
    Hur har du mått i din grav hittills?
  • SamsonS
    beellas skrev 2011-02-04 11:38:39 följande:
    Jaha okej :) Oskarström & Laholm är väl åt samma håll haha?
    jag kan inte så mycket utanför halmstad, flyttade hit för ca 5månader sen
    så är inte så insatt än :) sen är det lite minus att jag inte känner många här.
    Hur har du mått i din grav hittills?
    Haha nej Laholm ligger ner mot Båstad :P
    Lite samma här, eller jag har blivit bra kompis med min sambos kompisars flickvänner :P Har du gått på ungmammagrupp i Halmstad någonting? :)

Jag har mått ganska illa och mår fortfarande lite dåligt vissa dagar, men de tär mycket bättre :) Har fått ont i ryggen också, men det räknade jag med eftersom att jag har skadat mig en gång :) Själv?
  • beellas
    SamsonS skrev 2011-02-04 11:54:06 följande:
    Haha nej Laholm ligger ner mot Båstad :P
    Lite samma här, eller jag har blivit bra kompis med min sambos kompisars flickvänner :P Har du gått på ungmammagrupp i Halmstad någonting? :)

Jag har mått ganska illa och mår fortfarande lite dåligt vissa dagar, men de tär mycket bättre :) Har fått ont i ryggen också, men det räknade jag med eftersom att jag har skadat mig en gång :) Själv?

Jaha haha, mitt lokalsinne är inte detbästa haha.
    Aha okej men det är ju kul iaf :) Min man har sagt upp kontaketen med alla gammla vänner då han umgicks med
    dåligt folk tidigare, för mycket drickade en del knarkade och va allmänt kriminella, så det är bäst att inte ha kontakt med såna.
    Nej det har jag faktist inte, jag känner att de kränker en lite för man är ung, va på ett möte sen aldrig igen.
    Men det är ju jag, du kanske älskar det :)

Jaha okej men de är ju skönt att de är hyffsat bra :) I början mådde jag illa och så, men sen gick allt över tills vecka 35 typ. då började samandragningar och jättevärk i rygg och höfter, lite foglossning och allmänt tungt och jobbigt. Vecka 37 snart så hoppas den kommer strax också :) Ska ni kolla upp könet?

• SamsonS
    beellas skrev 2011-02-04 14:03:05 följande:

Jaha haha, mitt lokalsinne är inte detbästa haha.
    Aha okej men det är ju kul iaf :) Min man har sagt upp kontaketen med alla gammla vänner då han umgicks med
    dåligt folk tidigare, för mycket drickade en del knarkade och va allmänt kriminella, så det är bäst att inte ha kontakt med såna.
    Nej det har jag faktist inte, jag känner att de kränker en lite för man är ung, va på ett möte sen aldrig igen.
    Men det är ju jag, du kanske älskar det :)

Jaha okej men de är ju skönt att de är hyffsat bra :) I början mådde jag illa och så, men sen gick allt över tills vecka 35 typ. då började samandragningar och jättevärk i rygg och höfter, lite foglossning och allmänt tungt och jobbigt. Vecka 37 snart så hoppas den kommer strax också :) Ska ni kolla upp könet?

Vad tråkigt att du kände så när du var där! Men det var i ung mammagrupp du var och inte bara i vanlig föräldragrupp? Det finns ju båda, ung mamma är på ungdomsmottagningen inne i stan. Jag tyckte det var kul och skönt att få prata av sig lite om allt eftersom vi inte har några nära kompisar som ska ha barn, prata med någon som vet vad man pratar om Tungan ute
    Det jag tycker är tråkigt med den gruppen är att jag är typ äldst, haha fyller 22 nu i vår och alla är yngre än mig och verkar ha lite problem med föräldrar och så. Jag är bara jättelycklig över att vi ska få barn Glad

Jag ville kolla kön först men inte sambon så han fick bestämma, men jag har nog ändrat mig också, har ni kollat?
  • beellas
    SamsonS skrev 2011-02-04 14:47:59 följande:
    Vad tråkigt att du kände så när du var där! Men det var i ung mammagrupp du var och inte bara i vanlig föräldragrupp? Det finns ju båda, ung mamma är på ungdomsmottagningen inne i stan. Jag tyckte det var kul och skönt att få prata av sig lite om allt eftersom vi inte har några nära kompisar som ska ha barn, prata med någon som vet vad man pratar om Tungan ute
    Det jag tycker är tråkigt med den gruppen är att jag är typ äldst, haha fyller 22 nu i vår och alla är yngre än mig och verkar ha lite problem med föräldrar och så. Jag är bara jättelycklig över att vi ska få barn Glad

Jag ville kolla kön först men inte sambon så han fick bestämma, men jag har nog ändrat mig också, har ni kollat?
    Det var något på ungdomsmottagningen för unga föreldrar. Aha okej :) Jag är också jätteglad för vår bebis vi hade planerat den också :)
    Ja så kan det ju vara haha, vi tog reda på könet :) En liten flicka blir det, men sen är det inte 100procent heller
    men jag tror och känner att de blir en flicka.
Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?