• SamsonS

Unga gravida i Halmstad/Laholm?

Några yngre gravida runt Halmstad/Laholm som vill följas åt? Glad

Jag är själv i v. 10 nu.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-14 10:04
    Hattifnatt89 (TS) - Jag heter Emelie, är snart 22 år och bor också i Lilla Tjärby, inte alls långt ifrån Stina. Väntar mitt första barn som är beräknat till den 25/7. Bor ihop med min sambo som är 25, och våra två katter Zorro och Ziri.
    Bloggar lite också på www.litetunderverk.blogg.se :)

Smuk- Becky kallas jag, heter Rebecka egentligen, är 22 år gammal och bor i Vallberga utanför Laholm med sambon Robin, dottern Cassandra ( 1 år ) och katten Nemesis.

Engelmede- Jag heter Åsa och har nästan precis flyttat till halmstad till min sambo Johannes=) Är nu troligen i vecka 4. Går i skolan i helsingborg, sista året på gymnasiet=)

Stina8503- Christina, heter jag, 26 år mamma till Leon 2 år och väntar barn nr två som är beräknad den 22 mars = SNART!!!
    Jag och min lilla familj bor i Lilla Tjärby sedan i december, tidigare bodde vi i Strängnäs ca 8 mil ifrån Stockholm.

• Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?
  • CasperOchMamma
    beellas skrev 2011-02-03 19:31:00 följande:
    Hej tjejer :) vilken vecka är ni i nu? Jag bor också i halmstad och är i vecka 36 :)
    Hej hej, jag är i v 27 :)
  • s87a

www.buzzador.com/index.php/sv/

Jag är medlem på buzzdor.com, det innebär att jag får chansen att testa olika produkter och varor helt GRATIS och sen dela ut småprover till vänner som sen säger vad dom tycker om produkterna för att jag ska kunna göra en sammanfattning sen ;) MEN nu söker buzzador nya och det är många kampanjer som passar småbarnsföräldrar nu framöver, så är man gravid/småbarnsförälder så gå med här så får ni hem varor gratis med jämna mellanrum, enda kravet är att man redovisar på hemsidan vad man tyckte osv. ;)

• beellas
    CasperOchMamma skrev 2011-02-04 23:46:35 följande:
    Hej hej, jag är i v 27 :)
    Va roligt!
    Hur mår du i din grav? :) Vet ni könet?
  • stina8503
    Theta skrev 2011-02-03 22:25:17 följande:
    Tänkte härromdagen på att det varit rätt så dött här i tråden :( Tråkigt.
    Tänkte fråga om det är någon som behöver saker till sin bebis? Pma eller skriv i gästboken isåfall :)
    Jag är ute efter en babysitter och babyskydd (gärna med 5-punkts bälte, inte äldre än 3,5 år max 500 kr)
    Är det något du har?
  • stina8503
    beellas skrev 2011-02-03 19:31:00 följande:
    Hej tjejer :) vilken vecka är ni i nu? Jag bor också i halmstad och är i vecka 36 :)
    Jag är i vecka 34 och bor i Laholm. Börjar känna att det är dags snart för den lilla/lille att komma ut, det är trångt!!! Spark, spark och en enorm sammandragning... det är vardagen det, men jag njuter ;) Sambon säger att det är den sista...
    Jag som vill ha tre...
  • beellas
    stina8503 skrev 2011-02-06 21:52:35 följande:
    Jag är i vecka 34 och bor i Laholm. Börjar känna att det är dags snart för den lilla/lille att komma ut, det är trångt!!! Spark, spark och en enorm sammandragning... det är vardagen det, men jag njuter ;) Sambon säger att det är den sista...
    Jag som vill ha tre...
    Åh då är vi gannska lika, jag gick in i vecka 37 idag :) när är du beräknad då? Jag har också mycket samandragningar och lite jobbigt börjar det bli nu, vill bara ha ut lillen nu :) Jaha du har redan en sen innan?
    Hur gammal är han/hon? Vet ni vad det blir denna gången?
  • stina8503
    Jag är beräknad den 22 mars. Min son, Leon, blir två år den 11 mars, ett riktigt energiknippe kanske därför jag mår lite sämre denna graviditeten, kan inte ta det lugnt på samma sätt som när jag väntade honom... 
    Leon föddes i v. 37+1 och hade gärna haft han kvar i magen en vecka eller två, han var liten och trött orkade inte äta som han skulle och låg på gränsvärden till gulsot... Det är bättre om dom små får ligga kvar tills dom är riktigt redo för världen, men jag förstår att du längtar, det gör jag med :) !!!
    Enligt RUL ser det ut att bli en liten tjej, men hon kunde inte säga säkert.
  • beellas
    stina8503 skrev 2011-02-07 22:15:56 följande:
    Jag är beräknad den 22 mars. Min son, Leon, blir två år den 11 mars, ett riktigt energiknippe kanske därför jag mår lite sämre denna graviditeten, kan inte ta det lugnt på samma sätt som när jag väntade honom... 
    Leon föddes i v. 37+1 och hade gärna haft han kvar i magen en vecka eller två, han var liten och trött orkade inte äta som han skulle och låg på gränsvärden till gulsot... Det är bättre om dom små får ligga kvar tills dom är riktigt redo för världen, men jag förstår att du längtar, det gör jag med :) !!!
    Enligt RUL ser det ut att bli en liten tjej, men hon kunde inte säga säkert.
    Ja det förstår jag! Nu kan du ju säkert inte koppla av som du önskat :) Men härligt med en liten pojk full med energi ändå väl :) Jo jag vet det men jag börjar känna att jag aldrig kommer föda haha. det är 24dagar kvar till bf, det jag verkligen inte vill är att gå över tiden, de få inte ske! haha :) Då har ni en hel del hemma för lillen efter storebror kan jag tänka :)
  • mucklis

Hej hej!
    Bor en bit utanför halmstad med min sambo och min son på 3 veckor. Någon här inne som är intresserade av att träffas och fika lr liknande till våren? Det blir så ensamt när man sitter själv i lägenheten hela dagarna. =/

Grattis till alla förresten. =)

Svar på tråden Unga gravida i Halmstad/Laholm?